کد خبر : 1609950 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:48 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال بر سر موقعیتی که از دست رفت

اتهام لیورپولی ها به مهاجم لستر؛ با سیتی تبانی کردی!

از دست دادن یک فرصت طلایی توسط کلچی ایهیناچو، بازیکن لستر و بازیکن سابق منچسترسیتی در مقابل تیم سابقش، در انگلیس اعتراض‌ها و حرف و حدیث‌ بسیاری به دنبال داشته.

اتهام لیورپولی ها به مهاجم لستر؛ با سیتی تبانی کردی!

به گزارش "ورزش سه"، کلچی ایهیناچو، بازیکن لستر در دقایق پایانی دیدار دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی فرصتی طلایی برای گلزنی را از دست داد، فرصتی که می‌توانست شانس منچسترسیتی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را بسیار کاهش دهد.

این مهاجم لستر که در سال 2017 از منچسترسیتی به این تیم منتقل شده در آخرین دقایق بازی فرصتی ایده‌آل برای گلزنی بدست آورد ولی آن را به شکلی عجیب از دست داد تا شاگردان گواردیولا پیروز میدان شده و سه امتیاز حیاتی بدست بیاورند.

 

1404056

 

1404058

 

 

بعد از پایان بازی فوتبالدوستان و به خصوص هواداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر ایهیناچو پرداخته و حتی گروهی پا را فراتر گذاشته و ادعای تبانی او برای پیروزی تیم سابقش را مطرح کرده‌اند.

فرصتی که ایهیناچو در دقیقه 87 از دست داد اگر گل می‌شد لیورپول از شانس به مراتب بیشتری برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر برخوردار می‌شد و سیتی امید بسیار کمی برای جبران پیدا می‌کرد و باید چشم به بازی بعدی لیورپول می‌دوخت و به لغزش شاگردان یورگن کلوپ امیدوار می‌ماند.

شکی نیست که فرصت از دست رفته ایهیناچو تا مدتها ذهن هواداران لیورپول را به خود مشغول خواهد کرد. ولی باید دید آیا اعتراض برخی لیورپولی‌ها و متهم کردن ایهیناچو به از دست دادن عمدی این فرصت، به نفع تیم سابقش، کوتاه‌مدت بوده و فراموش خواهد شد یا این ماجرا ابعاد گسترده‌تری پیدا خواهد کرد؟

 

1404069

 

دیدگاه‌ها