کد خبر : 1566259 | 13 آبان 1397 ساعت 16:02 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در لیگ جزیره خیلی سخت است

جهانبخش: مالکیت نداشتیم و مجازات شدیم

علیرضا جهانبخش ابراز امیدواری کرد که در ادامه بیشتر برای برایتون بازی کند و موثرتر باشد.

جهانبخش: مالکیت نداشتیم و مجازات شدیم

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در ورزشگاه گودیسون پارک تیم برایتون آلبیون با نتیجه سه بر یک شکست خورد. این نتیجه در حالی رقم خورد که علیرضا جهانبخش ستاره گران قیمت این تیم نیز در ترکیب اصلی حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست تلخ شود.

 

جهانبخش در مصاحبه ای راجع به بازی با اورتون گفت: آنها شایسته پیروزی بودند و بازی بهتر از ما ظاهر شدند. ما در نیمه اول خوب کار کردیم، فرصت هایی ایجاد کردیم و در 1-1 بازی کردیم. اما در نیمه دوم، این چیزی نبود که مربی ما از ما خواسته بود. ما مالکیت خوبی بر توپ نداشتیم و به خاطر آن مجازات شدیم. از لحاظ دفاع تیمی، به خوبی سه بازی قبل نبودیم.

 

او ادامه داد: باتوجه به چند بازی قبل مردم و هواداران انتظار بیشتری از ما داشتند اما متاسفانه اینطور نبود. همه بازیکنان به سختی تلاش می‌کردند تا وظیفه شان را انجام دهند اما این اتفاق نیفتاد.

 

وی درباره عملکرد خودش هم توضیح داد: این چهارمین حضور من در ترکیب اصلی بود. امیدوارم بتوانم چند دقیقه بیشتر بازی کنم، اما می دانستم که برای شروع کار در لیگ جزیره دشوار است.

 

1351361

 

ستاره تیم ملی ایران افزود: لیگ جزیره یک رقابت متفاوت است و سرعت بیشتری برای آن وجود دارد. من باید از آن استفاده کنم و همه چیز اینجا مهم است. البته من بیشتر از خودم انتظار دارم امیدوارم با بازی های بیشتر بتوانم برای باشگاه موثر باشم.

 

علیرضا جهانبخش در پایان گفت: ما اخیرا عملکرد خوبی داشته ایم. دو بازی را در خانه و خارج از خانه بردیم، اما باید در هفته های آینده امتیاز کسب کنیم، این برای ما بسیار مهم است که در فرم خوب باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها