کد خبر : 1612475 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:17 | 990 بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت درخشان ستاره امید به ترکیب شارلروا؛

دلفی فصل را فوق‌العاده تمام کرد؛ با گل و پاس گل

شارلروا در شب درخشش ملی پوش امید ایرانی خود موفق به کسب برتری در آخرین بازی فصل شد.

دلفی فصل را فوق‌العاده تمام کرد؛ با گل و پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته دهم و پایانی فصل گروه A مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک(کسب سهمیه لیگ اروپا و تعیین تیم سقوط کننده)، تیم شارلروا که برخلاف هفت مسابقه اخیرش یونس دلفی را در ترکیب و علی قلی‌زاده را برای یازدهمین بازی پیاپی در فهرست نداشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان تیم رده پنجمی یوپن بود.

 

نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت، اما در دقیقه ۴۹ شارلروا حمله سریعی از سمت راست زمین انجام داد که ارسال زمینی و در عرض یونس دلفی به مقابل محوطه ۶ قدم را آداما نیانه تبدیل به گل کرد.

 

1407007

 

یونس دلفی که در نقل و انتقالات زمستانی به شارلروا پیوسته و بعد از آن ۴ بازی انجام داده بود، برابر یوپن برای پنجمین بار به میدان رفت که آخرین مسابقه فصل برای او به بهترین شکل رقم خورد؛ در دقیقه ۶۸ نیانه پاسی که دلفی به او داده بود را جبران کرد و از جناح چپ سانتر دقیقی انجام داد که این بار ملی پوش امید ایرانی با مهار توپ عالی و ضربه تمام کننده، توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

در ادامه شارلروا توانست برتری خود را حفظ کند و همانند هفت هفته اخیر که یک تساوی و ۶ برتری داشت، این بار هم با درخشش ملی پوش امید ایرانی خود به پیروزی ۲ بر صفر برابر یوپن دست یابد تا فصل را با ۲۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده اول گروه A مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ تمام کند.

 

1407005

 

یونس دلفی که بعد از پیوستن به شارلروا تنها ۴ بازی انجام داده و نتوانسته بود جایگاه ثابتی به دست بیاورد، در آخرین بازی فصل درخشش قابل توجهی داشت و یک گل و یک پاس گل در جریان برد ۲ بر صفر تیمش برابر یوپن داد.

دیدگاه‌ها