کد خبر : 1613102 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 18:08 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در آینده آقای خاص؛

چراغ سبز مورینیو؛ رونالدو با او تماس گرفته؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی، در مورد آینده مربیگری خود با ابهام صحبت کرد.

چراغ سبز مورینیو؛ رونالدو با او تماس گرفته؟

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در هفته های اخیر بارها خبر از بازگشت به عرصه مربیگری برای فصل بعد داده اما هنوز مشخص نیست وی هدایت چه تیمی را بر عهده خواهد داشت. در روزهای اخیر یوونتوس نیز که اخیرا با مکس آلگری قطع همکاری کرده، به جمع مشتریان سرمربی پرتغالی اضافه شده است. دیروز نشریات ایتالیایی خبر از تمایل کریستیانو رونالدو به عقد قرارداد یوونتوس با مورینیو داده اند و حالا مورینیو نیز به نوعی این اخبار را تایید کرده است.

 

1407428

 

مورینیو امروز در مصاحبه ای مبهم با بین اسپورت، خبر از تماس یکی از بازیکنان سابق خود با وی برای پذیرش هدایت این تیم داده و مورینیو مدعی شده رابطه وی با هواداران آن باشگاه مساعد نیست. کدهایی که همگی موید انجام این تماس از سوی کریستیانو رونالدو هستند؛ بروز مشکلاتی در گذشته بین طرفین و عدم علاقه هواداران (اشاره به واکنش مورینیو بعد از برتری یونایتد برابر یوونتوس در فصل قبل لیگ قهرمانان در تورین)

 

مورینیو گفت: "یکی از بازیکنان بزرگی که من رابطه خوبی هم با وی دارم، از من خواسته بروم و فصل بعد هدایت تیم او را بر عهده گیرم که من در پاسخ گفتم هواداران این تیم علاقه ای به حضور من ندارند.

 

او نیز در پاسخ گفت تو سه بازی پیروز خواهی شد و هواداران نیز کم کم به تو علاقمند خواهند شد. به هر حال ما همه حرفه ای هستیم و حتی اگر واکنشی بد در مستطیل سبز یا کنفرانس مطبوعاتی داشه باشیم و یک بازیکن تندخو تر از دیگری باشد، در نهایت همگی به هم احترام می گذاریم. ما همگی عضوی از جامعه فوتبال هستیم و برای هم احترام فراوانی قائلیم."

دیدگاه‌ها