کد خبر : 1611874 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 13:25 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آتالانتا: داوری بازی لاتزیو رسوایی بزرگ بود

سرمربی آتالانتا بعد از شکست تیمش از لاتزیو در فینال جام حذفی ایتالیا، از داوری این بازی به عنوان رسوایی یاد کرد و گفت پنالتی واضحی که برای تیمش گرفته نشده می‌توانسته نتیجه را تغییر دهد.

سرمربی آتالانتا: داوری بازی لاتزیو رسوایی بزرگ بود

به گزارش "ورزش سه"، جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا که تیمش دیشب در فینال جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو با نتیجه 2-0 شکست خورد از داوری این بازی به شدت عصبانی بود و داوری را عامل شکست تیمش می‌دانست. گاسپرینی معتقد بود روی یک صحنه به دلیل خطای هند واضح بازیکن لاتزیو پنالتی تیمش گرفته نشده و این پنالتی می‌توانسته نتیجه بازی را به کل تغییر دهد.

 

گاسپرینی به دقیقه 25 بازی اشاره داشت که شوت مارتن ده‌رون ظاهراً به دست باستوس، مدافع لاتزیو برخورد کرد که چند دقیقه قبل از داور یک کارت زرد دریافت کرده بود. آن شوت سپس به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد. سرمربی آتالانتا بعد از تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی به شدت عصبانی بود و اعتراض‌های شدیدی به لوکا بانتی داور مسابقه و کمک‌هایش کرد.

 

1406371

 

بازی با نتیجه تساوی بدون گل ادامه پیدا کرد تا در نهایت با دو گل دیرهنگام لاتزیو در ده دقیقه آخر بازی با نتیجه 2-0 به سود این تیم به پایان برسد و جام قهرمانی در دستهای بازیکنان لاتزیو قرار بگیرد.

 

گاسپرینی بعد از بازی از داوری مسابقه به عنوان رسوایی یاد کرد و گفت:" این مساله خیلی جدی است. توپ داشت وارد دروازه می‌شد و کاملا مشخص بود که به عمد مانع از گل شدن توپ شدند. من در طول بازی از قضاوت بانتی خوشم نیامد ولی این صحنه کاملا مشخص بود که باید با استفاده از VAR چک می‌شد".

 

سرمربی آتالانتا در ادامه گفت:" این رسوایی بزرگ همه تلاشهایی که در طول یک فصل در سری آ انجام شده بود را دود کرد و به هوا فرستاد. این ماجرا خیلی جدی است و به هیچ بهانه‌ای قابل پذیرش نیست. این واقعاً غیر قابل قبول است".

 

دیدگاه‌ها