کد خبر : 1612158 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 17:17 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

متن احساسی پژمان جمشیدی درباره خسرو حیدری

پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و سپیدرود رشت و خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال، پژمان جمشیدی همبازی سابقش پستی را در صفحه اینستاگرامش در همین ارتباط منتشر کرده است.

متن احساسی پژمان جمشیدی درباره خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه "، روز گذشته خسرو حیدری یکی از بازیکنان شاخص و محبوب استقلال در یک دهه اخیر در سن 35 سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.


وی در ورزشگاه آزادی در حضور هواداران استقلال با چشمانی پر از اشک از کسانی که در طول این سالها او را مورد حمایت قرار داده بودند تشکر کرد. پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها نام او را دیگر بیشتر در عرصه تئاتر و سینما می شنویم، امروز پستی را در صفحه اینستاگرامش در همین رابطه با این مضمون منتشر کرد.


خسرو جان خسته نباشی
شاید خیلی ها وقتی شوخی های منو با تو در سریال پژمان دیدن و شنیدن، نمیدونستن و ندونن که منو تو دو فصل در پاس همبازی بودیم و کنار هم نائب قهرمان شدیم. با دنیزلی عزیز و کلی بازیکنان تاپ آن سال ها و کلی خاطرات خوب که حالا ازش بیشتر از یک دهه گذشته. 


تو در آغاز راه ستاره شده بودی و من در مسیر راه پایان.
اما چیزی که همیشه از تو به یادم موند، در کنار هوش و تکنیک فوق العادت، فرهنگ و اخلاق خوب و متفاوتت بود که بی شک ریشه در خانواده پدری و مادری محترم داشت.
رفیق نیمه تازه زندگیت خجسته. یادت باشه این نیمه شاید مثل نیمه اول هیجانات و تجربیات پر از افتخارو برات به همراه نداشته باشه، اما نیمه دوم سرشار از زمان هاییه که میتونی فارغ از تمام هیاهوها و استرس ها، دست عزیزان زندگیت رو بگیری و از بودن کنارشون کیف کنی.


برات بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم تا پایان خوشبخت باشی پسر دوست داشتنی ارتش آبی.
یادت باشه تو از اون دسته بازیکنانی بودی که هواداران هر دو باشگاه همیشه ازت به نیکی یاد می کنن و باشگاه محترم تاج و استقلال تا همیشه به داشتنت افتخار می کند.
پژمان جمشیدی

 

1406713

دیدگاه‌ها