کد خبر : 1597054 | 16 اسفند 1397 ساعت 19:21 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پورتو:

عملکرد پورتو مقابل آ اس رم شگفت انگیز بود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد شاگردانش برابر رم ابراز رضایت کرد.

عملکرد پورتو مقابل آ اس رم شگفت انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"،‌ پورتو با پیروزی 3-1 مقابل رم و برتری 4-3 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

 در دیدار رفت این رمی ها بودند که با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند؛ نتیجه ای که در وقت های قانونی دیدار امشب به سود پورتو رقم خورد. در نهایت در وقت های اضافه بود که تیم پرتغالی توانست به گل سوم برسد و جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورد.

 

 

1388423

 

 

ابتدا در دقیقه 26، این پورتو بود که با گل تیکینیو، پیش افتاد. 11 دقیقه بعد رم صاحب یک ضربه پنالتی شد که ده روسی آن را تبدیل به گل تساوی کرد. در ابتدای نیمه دوم، مارگا بار دیگر پورتو را پیش انداخت و این نتیجه تا پایان 90 دقیقه پا برجا بود.

در وقت های اضافی تا دقیقه 117 بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه داور یک ضربه پنالتی جنجالی به سود پورتو اعلام کرد. جونیت چاکر کشیده شدن پیراهن فرناندو توسط فلورنزی را بعد از استفاده از VAR، پنالتی تشخیص داد و الکس تلس با یک ضربه محکم، گل پیروزی بخش پورتو را به ثمر رساند

 

 

1388425

 

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما عملکرد تیمی شگفت‌انگیزی از خود ارائه دادیم. باید به تک‌تک بازیکنانم بابت این برد و چگونگی آماده کردن خودشان برای این بازی تبریگ بگویم.

 ما می خواستیم در این بازی موقعیت‌هایی روی دروازه رم خلق کنیم و به پیروزی برسیم، اما مهمترین نکته این بازی این بود که می‌دانستیم زمانی که صاحب توپ نیستیم باید چه کار کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها