کد خبر : 1597542 | 18 اسفند 1397 ساعت 17:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی صفر – گل ریحان صفر؛

لیگ یک/ سوپر واکنش علیه سکوی سوم!

تیم های قشقایی و گل ریحان در یکی از بازی های مهم لیگ یک به تساوی بدون گل رسیدند.

لیگ یک/ سوپر واکنش علیه سکوی سوم!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از این بازی ها تیم های قشقایی و گل ریحان در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

 

بازی دو تیم یکی از مسابقات مهم هفته بود و به ویژه برای تیم گل ریحان می توانست زمینه ساز یک صعود حساس به رده های بالاتر جدول باشد. دیدار این دو تیم همسایه در جدول، نهایتا با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو امتیاز برای هر دو تیم از دست رفت.

 

گل ریحان با مجتبی حسینی می توانست در صورت کسب پیروزی، چهل امتیازی شود و به رتبه سوم جدول برسد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان حسینی در رده پنجم قرار گرفتند. این چهارمین دیدار متوالی بود که گل ریحان موفق به پیروزی نشد. آخرین بار بیش از یک ماه قبل بود که این تیم موفق شد نود ارومیه را از پیش رو بردارد.

 

در سمت مقابل قشقایی هم امید داشت که سه امتیاز خانگی حساس امروز را کسب کند و بیش از پیش به مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک شود. اما این اتفاق رخ نداد. قشقایی امروز دومین تساوی پیاپی خود را به دست آورد. بازی بعدی این تیم مقابل آلومینیوم اراک نیز دیدار بسیار مهمی خواهد بود.

نکته خاص این بازی یکی از مهم ترین موقعیت های آن بود که در دقایق پایانی برای تیم گل ریحان به وجود آمد. در این صحنه واکنش تماشایی دروازه بان قشقایی، مانع از گل شدن توپ شد و نتیجه را بدون گل نگه داشت و رتبه سوم جدول را برای گل ریحان دست نیافتنی کرد.

دیدگاه‌ها