کد خبر : 1601043 | 08 فروردين 1398 ساعت 11:20 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشستگی پسر طلایی استرالیا از فوتبال باشگاهی

تیم کیهیل، اسطوره فوتبال استرالیا که پیش از این، از تیم ملی استرالیا خداحافظی کرده بود، بازنشستگی خود را از فوتبال باشگاهی هم اعلام کرد تا دوران فوتبالی پرافتخارش به این ترتیب به پایان برسد.

بازنشستگی پسر طلایی استرالیا از فوتبال باشگاهی

 به گزارش "ورزش سه"، تیم کیهیل، اسطوره 39ساله فوتبال استرالیا و بهترین گلزن تاریخ فوتبالی ملی این کشور که در پایان جام جهانی 2018 با تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود، بعد از مدت کوتاهی حضور در لیگ فوتبال هلند، اعلام کرد خود را از فوتبال باشگاهی هم بازنشسته کرده و از پایان ماه مارس دیگر در رقابتهای باشگاهی هم بازی نخواهد کرد. این نقطه پایانی بر دوران فوتبالی پرافتخار این اسطوره استرالیایی است که از او به عنوان پسر طلایی استرالیا یاد می‌شود.

 

تیم کیهیل که مدت کوتاهی است در لیگ فوتبال هلند، در تیم جمشیدپور بازی می‌کند و قراردادش با این باشگاه در پایان ماه مارس جاری به پایان می‌رسد در گفتگویی درباره آینده‌ فوتبالی‌اش گفت:" من دیگر قراردادم را تمدید نمی‌کنم و دیگر در هیچ باشگاهی بازی نخواهم کرد. واقعیت این است که دیگر پیر شده‌ام".

 

1393304

 

کیهیل در ادامه گفت:" من عاشق فوتبال بازی کردن هستم ولی الان دیگر 39 ساله‌ام. ولی شش ماهی که در هند بازی کردم واقعاً لذت‌بخش بود".

 

پسر طلایی استرالیا درباره فعالیت‌های آینده‌اش گفت:" به تلویزیون خیلی علاقه دارم. علاوه بر حضور در برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهم مدرک مربی‌گری A را بگیرم و یک مدت در کنار خانواده‌ام باشم و استراحت کنم".

 

1393302

 

کیهیل که در حال حاضر مدرک مربی‌گری B یوفا را دارد درباره احتمال ورودش به دنیای مربی‌گری گفت:" من برای فوتبال فوق‌العاده احترام قائلم و با صبر و حوصله تلاش می‌کنم تا دانش مربی‌گری‌ام را بالا ببرم. بله، در آینده صد در صد به مربی‌گری فکر خواهم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها