کد خبر : 1608960 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 09:59 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس؛ دو سه ماه فوتبال ممنوع

کاسیاس روز شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد ولی تا مدتی باید هر روز زیر نظر پزشکان باشد و به او اعلام شده که دست‌کم تا دو سه ماه آینده فوتبال برای او ممنوع خواهد بود.

کاسیاس؛ دو سه ماه فوتبال ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اخبار منتشرشده توسط وبسایت گل ایکر کاسیاس که به دلیل یک سکته قلبی در تمرین تیمش پورتو به بیمارستان منتقل شده و بستری شده بود، فردا شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد ولی پزشکان به کاسیاس گفته‌اند دست‌کم به دو تا سه ماه استراحت و بازتوانی نیاز دارد و در این مدت فوتبال بازی کردن برایش ممنوع خواهد بود.

 

1402609

 

کاسیاس 37ساله روز چهارشنبه در حالی که در جلسه تمرین تیمش پورتو حضور داشت دچار یک سکته قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. گل می‌گوید کاسیاس در حال حاضر در شرایط پایدار به سر می‌برد و وضعیت سلامت خوبی دارد و فردا شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

با توجه به ممنوعیت دست‌کم دو ماهه کاسیاس برای فوتبال بازی کردن، شکی نیست که او ادامه فصل را برای پورتو از دست داده است. ولی برخی پزشکان به کاسیاس اصرار کرده‌اند که احتمال بازگشت او به میاین فوتبال بسیار بعید است و از او خواسته‌اند اعلام بازنشستگی کرده و دستکش‌هایش را آویزان کند.

 

پزشک باشگاه پورتو، نلسون پوگا در این باره به رسانه‌ها گفت:" همه چیز به خواست کاسیاس بستگی دارد و اینکه او می‌خواهد ادامه بدهد یا نه. ما باید با کاسیاس بنشینیم و صحبت کنیم و پس از گفتگو با او تصمیم‌گیری کرده و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم".

 

دیدگاه‌ها