کد خبر : 1609170 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 11:24 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده ایران به داور چینی پیشنهاد رشوه دادند!

اتهام بی‌سابقه خبرنگار عربستانی به پرسپولیس

سایت کورا و خبرنگار عربستانی این پایگاه خبری اتهامی بی‌سابقه علیه نماینده فوتبال ایران مطرح کردند که به نظر می‌رسد در محاکم بین‌المللی قابل پیگیری است.

اتهام بی‌سابقه خبرنگار عربستانی به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم سایت عربی «کورا» در گزارشی که توسط عبدالله سلمان خبرنگار عربستانی از ریاض نوشته شده با اشاره به اعتراض باشگاه النصر عربستان به انتخاب مای مانینگ چینی برای قضاوت مسابقه این تیم برابر الوصل امارات نوشت: نماینده فوتبال عربستان به دلایلی نسبت به انتخاب این داور از سوی کمیته داوران AFC مخالف است و مراتب مخالفت خود را اعلام می‌کند چرا که باشگاه النصر از این داور چینی خاطرات تلخی دارد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: داور چینی پیش از این مورد اتهام دریافت رشوه قرار گرفت و به همین دلیل 4 ماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شد، این اتهام به دیدار النصر مقابل پرسپولیس در فصل 2015 لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد. ماجرای این داور تنها به قضاوت بازی النصر بر نمی‌گردد بلکه یک فصل بعد قضاوت او در  بازی الاهلی و پرسپولیس(همان باشگاهی که یک سال پیش به این داور پیشنهاد رشوه داده بود) باورنکردنی به نظر می‌رسید. داور چینی در این بازی دو ضربه پنالتی به سود تیم ایرانی اعلام کرد و مدافع الاهلی را از زمین اخراج کرد هرچند این بار هیچ اتهامی علیه او ثابت نشد. داور چینی در سال 2018 دوباره بازگشت و این بار ظلم آشکاری در حق الهلال و بازی مقابل العین انجام داد و با یک رکورد بی‌سابقه در یک نیمه بازی 3 پنالتی علیه نماینده عربستان اعلام کرد تا باعث شکست و خروج الهلال از مسابقات شود.

 

 

دیدگاه‌ها