کد خبر : 1605273 | 27 فروردين 1398 ساعت 18:23 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: منچستر یونایتد به این افت نیاز داشت

یونایتد پس از دو ماه و نیم فوق العاده عالی، در چند هفته اخیر دچار افت محسوسی شده است.

نویل: منچستر یونایتد به این افت نیاز داشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از سه ماه از برکناری ژوزه مورینیو و آمدن اوله گنار سولسشر می گذرد و شرایط یونایتد بهتر از قبل به نظر می رسد؛ هرچند هنوز کسب سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان قطعی نشده است. پس از یک دوره بسیار عالی که باعث شد قرارداد سولسشر دائمی شود، یونایتد حالا دچار افت شده و از 6 بازی اخیر خود، تنها دو برد کسب کرده است.

در لیگ قهرمانان نیز یونایتد بازی رفت یک چهارم نهایی را به بارسا باخته و امشب فرصت برای جبران در نوکمپ خواهد داشت.

 

 

1398167

 

 

گری نویل، کاپیتان سابق یونایتد، در مورد وضعیت فعلی تیم محبوبش به اسکای اسپورتس گفت:« پس از بازی برگشت با پی اس جی، شرایط برای یونایتد کمی دشوار شد؛ هرچند من از این بابت خوشحال هستم. معتقدم تیم به این افت نیاز داشت و اگر یونایتد با همان روند خوب تا انتهای فصل پیش می رفت، همه گول می خوردند چرا که به نظر، شرایط تیم عالی بود اما در واقع چنین نیست.

اواخر مارس و اوایل آوریل، برای نمایش وضعیت حقیقی یونایتد، زمان درستی بود تا سولسشر بتواند برای فصل بعد، تصمیماتی جدی بگیرد و به ارزیابی بهتر از بازیکنانش برسد.»

 

نویل ادامه داد:« سولسشر در یک ماه اخیر به شناخت بیشتری از تیم خودش رسیده است. شروع او باورنکردنی بود و تیم هفته ها روند فوق العاده ای طی می کرد. یونایتد در ماه های ابتدایی ورود سولسشر، بهترین تیم لیگ برتر بود و روندی طی می کرد که امیدها حتی به قهرمانی در چمپیونزلیگ را زنده کرده بود. به خصوص بازی برگشت با پی اس جی، یکی از زیباترین شب های فوتبالی من به عنوان هوادار یونایتد بود.

حالا اما چیزی که می بینیم، احتمالا شرایط واقعی بازیکنان است و این اتفاق خوبی است. برای سولسشر خوشحالم و معتقدم او بهترین انتخاب برای مربیگری یونایتد بود. او در هفته های باقیمانده تا پایان فصل، به درک بهتری از ذهنیت بازیکنانش نیز خواهد رسید.»

 

یونایتد پس از بازی با بارسا، 5 روز دیگر در لیگ برتر باید به مصاف اورتون برود. شیاطین سرخ با 64 امتیاز در رده ششم قرار دارند و فاصله شان با کسب سهمیه، دو امتیاز است.

 

 

1397542

 

 

 

دیدگاه‌ها