کد خبر : 1605484 | 28 فروردين 1398 ساعت 17:25 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

علی منصور به دنبال توقف سرخپوشان

ترکیب اصلی ذوب‌آهن برابر پرسپولیس مشخص شد

سرمربی جوان سبز پوشان اصفهانی ترکیب مورد نظر خود برای جدال با صدرنشین مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

ترکیب اصلی ذوب‌آهن برابر پرسپولیس مشخص شد

 به گزارش ورزش سه دقایقی دیگر ذوبی های اصفهان در اولین بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران در ورزشگاه فولاد شهر برابر پرسپولیس قرار می گیرند و به دنبال توقف این تیم برای خوشحال کردن دیگر مدعیان لیگ برتر هستند.

 


اما ترکیب یازده نفره ذوب آهن برای این جدال حساس به شرح زیر است:
محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری و کریستین اوساگونا

 

 

به مانند همیشه رشید مظاهری پس از پشت سر گذاشتن یک بازی استراحت برابر پیکان به ترکیب اصلی بازگشته و سنگربان اول ذوب آهن برابر پرسپولیس خواهد بود.  اما یک خط جلوتر محمد نژادمهدی و  هادی محمدی دو مدافع میانی مد نظر منصوریان برای مهار مهاجمان پرسپولیس هستند. میلاد فخرالدینی هم به عنوان مدافع راست و حمید ملکی نیز به عنوان مدافع چپ در ترکیب میزبان ایفای نقش می‌کنند.


همچنین حمید بوحمدان و قاسم حدادی فر به عنوان دو هافبک دفاعی اصلی ذوب‌آهن به استحکام خط میانی تیمشان می افزایند.  در ادامه می توان گفت محمدرضا حسینی با توجه به غیبت عباسی جانشین وی و وینگر چپ خواهد بود‌. ارسلان مطهری هم پس از یک بازی غیبت در سمت راست زمین به بازی گرفته شده است. زبیر نیک نفس نیز عنوان هافبک هجومی را یدک می‌کشد.
کریسیتین اوساگونا هم به عنوان تک مهاجم ذوب‌آهن در اندیشه مصاف با خلیل زاده و حسینی است.

دیدگاه‌ها