کد خبر : 1278870 | 09 آبان 1394 ساعت 08:37 | 21.9K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض استقلالی‌ها به وقت‌های اضافه بی‌مورد است

کرمانی‌مقدم: حق پرسپولیس برد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و حق این تیم برد بود.

کرمانی‌مقدم: حق پرسپولیس برد بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد تساوی پرسپولیس مقابل استقلال گفت:بازی خیلی خوبی بود واقعاً در جریان مسابقه حرص خوردیم. تنها مسابقه دربی بود که در چند وقت اخیر به من چسبید. حق پرسپولیس برد بود به غیر از 5 الی 10 دقیقه اول بازی استقلال موقعیتی نداشت و آنها فقط روی یک فرصتی که به دست آوردند به گل رسیدند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس  به خصوص محسن مسلمان عملکرد خوبی داشتند سه امتیاز برای پرسپولیس بود اما این اتفاق نیفتاد.

کرمانی‌مقدم در رابطه با نحوه تعویض‌های برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: طبیعی است پرسپولیس مهاجم بیاورد همانطور که مظلومی دفاع وارد زمین کرد. پرسپولیس عقب بود و باید به گل می‌رسید و مربی باید ریسک می‌کرد. خوشبختانه این مسئله هم در پایان جواب داد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با انتقاد استقلالی‌ها به زمان‌های زیاد وقت تلف شده، گفت: این انتقاد وارد نیست آنها اشتباه می‌کنند. داور اصلاً وقت تلف شده بیشتر از حد قانونی نگرفت. در 4 دقیقه وقت اضافه رحمتی یک دقیقه روی زمین افتاد پس از آن هم در پایان مسابقه توپ درون محوطه جریمه بود و هیچ جای دنیا در آن لحظه سوت نمی‌زنند مطمئن باشید اگر توپ از سوی آبی‌پوشان دفع می‌شد داور سوت را به صدا در می‌آورد.

کرمانی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند در ادامه به جایگاه خود در جدول بهبود ببخشد، گفت: پرسپولیس رشد زیادی کرده است در چند مسابقه اخیر تیم عملکرد خوبی داشته است و پرسپولیس می‌تواند در دیدارهای آینده به جایگاه خود در جدول بهبود ببخشد.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و بدون شک بازی مقابل آنها بسیار سخت است البته با تلاشی که پرسپولیس در دیدارهای اخیر داشته فکر می‌کنم کسب پیروزی دور از دسترس نیست. حالا که پرسپولیس یک مقدار از لیگ ناامید شده می‌تواند به جام حذفی امید بیشتری داشته باشد.


 

دیدگاه‌ها