کد خبر : 1617338 | 22 خرداد 1398 ساعت 21:39 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: با سولسشر به دنبال فتح لیگ برتر هستیم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، از کار کردن زیر نظر اوله گونار سولسشر رضایت دارد.

پوگبا: با سولسشر به دنبال فتح لیگ برتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اوایل فصل برای پوگبا کابوس وار گذاشت اما بعد از اخراج ژوزه مورینو و ورود اوله گونار سولسشر به رختکن یونایتد، فصل حداقل برای ستاره فرانسوی فوق العاده ادامه یافت و او تنها بازیکنی جز ستاره های سیتی و لیورپول لقب گرفت که در تیم منتخب فصل لیگ برتر جای گرفته است.

 

1412614

 

پل پوگبا گفت: "اوله گونار سولسشر همیشه خوشحال بوده، لبخند بر لب داشته و باعث شادی دیگران نیز می شود. من سولسشر را برای مدت طولانی است که شناخته ام و رابطه بسیار خوبی با او دارم و حتی زمانی که من در یوونتوس بازی می کردم نیز ما یکدیگر را ملاقات کردیم.

 

سولسشر یک شخص بسیار خوب بوده که با بازیکنان رابطه مطلوبی دارد و به آنها بسیار نزدیک است. وقتی سولسشر سرمربی یونایتد شد، اولین چیزی که به ما گفت این بود که لذت بردن از فوتبال باید در دستور کار شما قرار گیرد.

 

این تنها چیزی بود که سولسشر به ما گفت و ما نیز سعی کردیم همین کار را انجام دهیم. اواخر فصل شرایط خوب نبود اما من فکر می کنم مصدومیت های بازیکنان روی نتایج تاثیر گذاشت. ما هنوز در حال یادگیری، رشد و تلاش برای بازگشت به جمع تیم های برتر هستیم. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم و در لیگ برتر قهرمان شویم و این هدف باشگاه بوده و هدف از بازگشت سولسشر نیز همین بوده است."

دیدگاه‌ها