کد خبر : 1620099 | 05 تیر 1398 ساعت 12:44 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ، به دنبال شکار دمبله از بارسا

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ در صورتیکه در جذب لروی سانه، وینگر منچسترسیتی ناکام شود، عثمان دمبله، ستاره بارسلونا را هدف خواهد گرفت.

بایرن مونیخ، به دنبال شکار دمبله از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ همچنان به تلاش برای منتقل کردن لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی به آلیانز آرنا ادامه می‌دهد، روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید مدیران بایرن برای سناریوی ناکام ماندن در جذب سانه یک گزینه جایگزین در نظر گرفته‌اند و در این صورت برای جذب عثمان دمبله، ستاره بارسلونا تلاش خواهند کرد.

 

1390625

 

بیلد می‌گوید کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن شخصاً علاقه زیادی به سبک بازی دمبله دارد و بایرن در سال 2016 نیز نسبت به جذب این ستاره فرانسوی ابراز تمایل کرده بود. اما عثمان دمبله آن زمان تصمیم گرفت به جای بایرن به بوروسیا دورتموند منتقل شود.

 

دمبله آن زمان اعلام کرد قصد دارد در باشگاهی بازی کند که زمان بیشتری برای بازی کردن داشته باشد و سپس به یک باشگاه بزرگ منتقل شود. اما به ادعای بیلد، بایرن مونیخ هرگز از تعقیب وینگر فرانسوی دست برنداشته است.

 

دمبله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد اما بیلد می‌گوید با توجه به شایعاتی که درباره بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد این ستاره فرانسوی معتقد است در صورت حضور نیمار در نوکمپ او  فرصت به مراتب کمتری برای بازی بدست خواهد آورد و به همین علت ممکن است این بار به درخواست بایرن مونیخ پاسخ مثبت بدهد.

 

دیدگاه‌ها