کد خبر : 1618508 | 28 خرداد 1398 ساعت 19:02 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران خبر داد؛

اولین خداحافظی پژمان را ویلموتس نپذیرفت

مدافع ملی پوش فوتبال ایران، امروز و طی مصاحبه ای خداحافظی خود از تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد. اتفاقی که پیش از اردوی اخیر تیم ملی مطرح شده بود که سرمربی تیم آن را رد کرده بود.

اولین خداحافظی پژمان را ویلموتس نپذیرفت

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری که با حضور موفق در تیم فولاد خوزستان توانست خود را به عنوان یکی از ستاره های فوتبال ایران معرفی کند در ادامه در تیم های استقلال تهران و تیم ملی تا سال ها در فوتبال ایران درخشید و در بازی های حساسی همچون جام جهانی 2014 به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان گذاشت و برای تیم ملی افتخار آفرینی کرد. 

 

منتظری که پس از آغاز به کار مارک ویلموتس باز هم به عنوان یکی از دعوت شدگان در اردوی تیم حضور یافت، تصمیم نهایی خود را برای پایان دادن به دوران بازی ملی گرفت و گویا این تصمیم را با مربیان تیم نیز در جریان گذاشت و البته با مخالفت آنها برای اجرای این تصمیم روبرو شد. تا در نهایت امروز و طی مصاحبه ای که با "ورزش سه"، داشت رسما خداحافظی خود از تیم ملی و البته تیم استقلال تهران را اعلام کرد.

 

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدارسیون فوتبال در این باره می گوید: البته پیش از آغاز این اردو،وی خواهان خداحافظی شد که سرمربی تیم ملی و کادر فنی تیم ملی با این موضوع مخالفت کردند و خواستند تا این بازیکن در این اردوها همراه تیم ملی باشد.بر این اساس،منتظری در دیدار با سوریه و کره جنوبی به عنوان یک چهره باتجربه و موثر در کنار ملی پوشان بود و تا آخرین لحظه مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام داد.

 

پژمان منتظری در سال 1386 برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و تاکنون در 50 بازی ملی حضور پیدا کرد.

دیدگاه‌ها