کد خبر : 1619401 | 02 تیر 1398 ساعت 02:21 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتو مرکاتو وب؛

جیانی دی بیاسی؛ جدیدترین گزینه هدایت پرسپولیس

جیانی دی بیاسی، سرمربی 63 ساله و ایتالیایی، جدیدترین گزینه مطرح شده برای نیمکت پرسپولیس است.

جیانی دی بیاسی؛ جدیدترین گزینه هدایت پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از جدایی رسمی برانکو از پرسپولیس، نام های فراوانی چه داخلی و چه خارجی برای جانشینی وی مطرح شده است اما عصر امروز باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد جانشین برانکو خارجی خواهد بود و به همین دلیل در همین ساعات اخیر چند گزینه برای هدایت پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده اند.

 

بعد از نام هایی چون کرونوسلاو یورچیچ، الکساندر نوری و ماسیمو کاررا، ساعتی قبل سایت توتو مرکاتو وب مدعی شد باشگاه پرسپولیس با جیانی دی بیاسی نیز وارد مذاکره شده است.

 

1414618

 

این سرمربی 63 ساله در دوران مربیگری خود هدایت تیم هایی چون ویچنزا، اسپال، برشیا، تورینو و اودینزه در سری آ و همچنین لوانته و آلاوس در فوتبال اسپانیا را بر عهده داشته و آخرین تجربه سرمربیگری وی نیز آلاوس بوده است. وی در عرصه ملی نیز هدایت آلبانی را بر عهده داشت و بعد از جدایی آنتونیو کونته در سال 2016، نام دی بیاسی نیز به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی هدایت تیم ملی ایتالیا مطرح شد.

 

جیانی دی بیاسی در حدود 2 سال است هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشته و حالا نام وی نیز به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس مطرح شده است. به نظر می رسد طی روزهای آتی نام سرمربی پرسپولیس از بین گزینه های پیش رو معرفی خواهد شد و فصل آتی رسما برای این تیم آغاز می شود.

 

 

دیدگاه‌ها