کد خبر : 1624124 | 24 تیر 1398 ساعت 21:07 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعلیق فوتبال ایران توسط فدراسیون تکذیب شد؛

شیعی: عدم حضور تماشاگر به خاطر بانوان نبود

محمود شیعی می گوید خطری فوتبال ایران را برای تعلیق تهدید نمی کند و سایت AFC هم نام ایران را به بخش رنکینگ بازگردانده است.

شیعی: عدم حضور تماشاگر به خاطر بانوان نبود

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران و امید در دیداری تدارکاتی در مورد حضورش برای تماشای این مسابقه گفت: هفت بازیکن از تیم پیکان در دو تیم حضور دارند و طبیعی است که انگیزه‌ام برای تماشای بازی از نزدیک بیشتر است. تیم ملی در مراحل اولیه اردو است و امیدوارم ویلموتس انتخاب‌هایی را که در پیش گرفته، ادامه دهد تا در آینده شاهد تیمی قوی باشیم.

 

سوال بعدی از شیعی در مورد خروج نام ایران از رنکینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و اینکه گفته می شود در صورت عدم روشن شدن تکلیف حضور بانوان در استادیوم ها، مسابقات ایران به میزبانی کشور ثالث برگزار می شود. عوض هیئت رئیسه فدراسیون در این رابطه گفت: فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد و جدول رده‌بندی AFC هم به رویه سابق بازگشت.
شیعی درباره اینکه گفته می‌شود برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگران به دلیل اخطار فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه‌های کشور بوده است، خاطرنشان کرد: اطلاعی از این بابت ندارم، اما فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. برگزاری بازی پشت درهای بسته به خاطر درخواست سرمربیان دو تیم بوده است.

 

شیعی در مورد اینکه سازمان تیم‌های ملی رئیس ندارد و امضای میرغفاری در این سازمان غیرقانونی است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما باید جلوی کار غیرقانونی گرفته شود. هیچ‌کس منکر کار قانونی نیست و این مسئله باید حل شود. مشکل فقط اینجا نیست بلکه یکی از دلایل تعویق مسابقات لیگ برتر، وضعیت سازمان لیگ است و کمیته استیناف باید هر چه زودتر شرایط این کمیته را تعیین کند.
وی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون از بانک مرکزی درخواست 10 میلیون دلار برای پرداخت به ویلموتس داده است، اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

دیدگاه‌ها