کد خبر : 1624380 | 25 تیر 1398 ساعت 22:15 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: فیفا کمک کرد، پرونده پرو بسته می شود؛

آخرین توضیحات مدیرعامل استقلال درباره پرونده پروپئیچ

مدیرعامل استقلال بعد از ساعت ها استرس و نگرانی درباره پرونده پئیچ صحبتهایی را مطرح کرد.

آخرین توضیحات مدیرعامل استقلال درباره پرونده پروپئیچ

به گزارش "ورزش سه"، سکوت مدیران استقلال درباره روند حل شدن پرونده پرو پئیچ بالاخره در گفت و گوی تلویزیونی با اخبار سیما شکسته شد و امیرحسین فتحی بعد از بیانیه مبهم باشگاه صحبتهایی را درباره وضعیت این پرونده مطرح کرد. فتحی در ابتدا با انتقاد از روندی که برخی از رسانه ها و به ویژه فضای مجازی در پیش گرفته اند، گفت: متاسفانه در فضای مجازی، دوستانی که خودشان را در سطح استقلال می‌بینند و از نام استقلال می‌بینند، جذب درآمد و اسپانسر می‌کنند، به این جو درباره پروپئیچ دامن زدند. 

 

او در ادامه عنوان کرد: بنده از اولین روزی که مسئولیت گرفتم، پرونده پروپئیچ را پیگیری کردیم که در هفته‌های اخیر پیگیری بسیار بیشتر شد. معاون باشگاه در زوریخ حضور دارند و مکاتبه‌های زیادی کردیم که از درآمدهایمان در فیفا پرداخت کنیم که این کار انجام نشد. با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کردیم که خود باشگاه این پول را پرداخت کنیم. با این حال در نامه‌نگاری‌های زیادی که دوباره با فیفا داشتیم، آن‌ها پذیرفتند که این پول را از محل درآمدمان پرداخت کنند. امروز با مسئولان کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم و آن‌ها رسما اعلام کردند که این پول را به پروپئیچ پرداخت کنند.

 

فتحی در ادامه با تاکید بر اینکه این پول از طرف فیفا پرداخت می شود، تصریح کرد: آن‌ها قرار است رسما به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که این پول را به پروپئیچ پرداخت می‌کنند. همچنین ما به صورت موازی پولی به سفارت ایران در کرواسی منتقل کردیم تا در صورت نرسیدن پول از سوی فیفا به پروپئیچ پرداخت کنیم. بنده به هواداران استقلال می‌گویم که اخبار را از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند و توجهی به منابع غیررسمی و افرادی که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند، نکنند.

 

به این ترتیب استقلالی ها در دقیقه 90 تصمیم گرفتند از نقشه ای استفاده کنند که برای آنها ریسک بالایی دارد و مشخص نیست اگر درخواست استقلال رد شود با توجه به رد شدن از فرصت مقرر چه اتفاقی برای آبی ها خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها