کد خبر : 1624066 | 24 تیر 1398 ساعت 16:53 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم دوباره به تیم امید برگردم؛

دهقانی: در سپاهان فرصت نشد، در نساجی جبران می‌کنم

رضا دهقانی که به صورت قرضی این فصل از سپاهان به نساجی پیوسته، می گوید حضور مهاجری و اعتقاد او به سبک بازی اش تاثیر زیادی در انتخاب تیم جدیدش داشته است.

دهقانی: در سپاهان فرصت نشد، در نساجی جبران می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی، میلاد سرلک و حسن جعفری سه بازیکنی بودند که از آکادمی باشگاه سپاهان رشد کرده اند و پس از سال ها این تیم را ترک کرده اند؛ البته این موضوع برای دهقانی و سرلک بیشتر مصداق دارد و جعفری پس از اینکه چند سال پیش سپاهان را ترک کرد، مدتی در پدیده مشهد به میدان رفت و پس از اینکه نمایش های خوبی داشت، دوباره به تیم دوران جوانی و نوجوانی اش بازگشت.

 

رضا دهقانی 21 ساله در لیگ هفدهم و در هفته های پایانی در ترکیب اصلی سپاهان به میدان می رفت و موفق به گلزنی هم شد؛ این هافبک که یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد، ترجیح داده لیگ نوزدهم را زیر نظر مهاجری در نساجی مازندران سپری کند. او در پاسخ به این سوال که چرا پس از مدت ها تصمیم به ترک اصفهان و سپاهان کرده، می گوید: « من 15 سال در سپاهان بودم. در لیگ هفدهم فرصت بیشتری به من داده شد ولی در فصل قبل کمتر بازی کردم. چون شرایط سپاهان را می دانستم، با توجه به بازیکنان خوب و با تجربه ای که در تیم هستند، ترجیح دادم با وجود اینکه حضور در رقابت های آسیایی را خیلی دوست داشتم، به نساجی بیایم تا فرصت بیشتری برای بازی و نشان دادن توانایی هایم پیدا کنم.»


هافبک مهاجم فصل گذشته سپاهان ادامه داد: «از آقای مهاجری ممنونم که به من پیشنهاد دادند و من را در جمع بازیکنان و تیم خودشان پذیرفتند. امیدوارم با بازی های خوبی که در فصل جدید انجام می دهم، بتوانم جواب اعتمادی که آقای مهاجری به من داشته را بدهم تا بتوانیم دل هواداران نساجی که عاشق این تیم هستند را شاد کنیم.»


از هافبک 182 سانتی متری سپاهان در مورد حضور در اردوی تیم امید و سپس عدم دعوت در آخرین اردو هم پرسیدیم. او افزود: « خب ما چند روز زیر نظر آقای مجیدی که یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران است، کار کردیم و شرایط خوبی داشتم. با این حال در آخرین اردو اسم من نبود. از این موضوع ناراحتم ولی آقای استیلی گفته اند، هنوز ممکن است افراد جدیدیذبه تیم دعوت شوند و امیدوارم یکی از آن نفرات من باشم.»


پس یک سال دیگر با سپاهان قرارداد داری و به صورت قرضی به نساجی آمده ای؟ دهقان ادامه داد: » بله یک سال دیگر قرارداد دارم و قرضی اینجا هستم. امیدوارم بتوانم مهره خوبی برای تیم باشم و فصل خوبی در پیش داشته باشیم.»


چرا نساجی را انتخاب کردی؟ هافبک جدید نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش توضیح داد: « تیم نساجی بزرگ و ریشه دار است و هواداران بسیار خوبی دارد و فکر می کنم تیم بسیار خوبی برای دیده شدن بازیکنان جوان است. امیدوارم بتوانیم با همدلی سایر بازیکنان و مربیان، شرایط خوبی برای تیم در فصل پیش رو رقم بزنیم. از همه مهم تر در نساجی، مربی بسیار خوبی داریم که سبک بازی من را دوست دارد و این برای من خیلی مهم و ارزشمند است.»


رضا دهقانی در واکنش به این سوال که حضور سه سپاهانی به صورت همزمان در نساجی مازندران می تواند به سازگار شدن بیشتر آنها کمک کند، بیان کرد: « صد در صد. ما سه نفر در کنار هم بازی کردیم و به سبک بازی هم آشناییم واین به نظرم خیلی می تواند به تیم و خود ما کمک کند.»


از دهقانی در مورد شرایط نساجی مازندران پرسیدیم که او گفت: « خدا راشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیممان، تیم خوبی است. بازیکنان با تجربه ای داریم که در استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند و این می تواند به تیم کمک کند. تیم خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوب، مردم را خوشحال کنیم.»


هافبک سابق سپاهان در پایان با اشاره به 15 سال حضور در اصفهان گفت: « باید از زحمات باشگاه سپاهان طی 15 سال اخیری که من در تیم بوده ام، تشکر ویژه ای داشته باشم؛ سپاهان باشگاهی است که به جوانان اهمیت زیادی می دهد. همچنین باید تشکر کنم از آقای قلعه نویی، آقای تابش مدیرعامل باشگاه و آقای فتاحی که سال گذشته و همین امسال زحمات زیادی برای تیم و من کشیده اند. در پایان هم از مسئولان باشگاه نساجی مازندران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و من را در جمع خودشان پذیرفتند.»

دیدگاه‌ها