کد خبر : 1623831 | 23 تیر 1398 ساعت 18:50 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز جنگ علنی ایکاردی با اینتر

به نظر می رسد جدایی مائورو ایکاردی از اینتر به این سادگی ها نیز نخواهد بود.

آغاز جنگ علنی ایکاردی با اینتر


به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل پپ ماروتا، مدیر ورزشی جدید اینتر رسما اعلام کرد نام مائورو ایکاردی در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته و آنتونیو کونته حسابی روی این مهاجم 26 ساله برای فصل بعد نخواهد کرد.

 

اما در این شرایط نیز مائوریتو تصمیم گرفت کنار دیگر بازیکنان در لوگانو برای تمرینات پیش فصل حضور پیدا کرده تا شاید اینگونه خود را به کونته ثابت کند. اما عدم قرار گرفتن در تمرینات تاکتیکی در نهایت باعث شده وی دیروز در توافق دو جانبه با باشگاه تصمیم بگیرد شخصا تمرینات خود را پیگیری کند.

 

1417169

 

اما ریپابلیکا مدعی شد ایکاردی بعد از اینکه متوجه شده جایی در تور آسیایی اینتر ندارد، حالا موضعی توام با عصبانیت گرفته و به مدیران باشگاه اینتر اعلام کرده قصد دارد تا پایان قرارداد خود تا سال 2021 در این تیم باقی مانده و تمام حق و حقوق خود را از باشگاه دریافت کند.

 

این در حالیست که با توجه به حواشی اخیر، قیمت مائورو ایکاردی در بازار دچار افت وحشتناکی شده و گرچه تا یک سال قبل رئال مادرید علاقه زیادی به خرید وی داشت و حتی حاضر به پرداخت بیش از 100 میلیون یورو بود، اما حالا کمتر تیمی خواهان حفظ مائورو ایکاردی است و پیشنهادات حول محور 50 الی 60 میلیون یورو تنزل پیدا کرده اند.

دیدگاه‌ها