کد خبر : 1625241 | 30 تیر 1398 ساعت 12:13 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: رئال برای هازارد بهترین گزینه است

سسک فابرگاس که به مدت پنج سال در چلسی با ادن هازارد همبازی بوده می‌گوید این ستاره بلژیکی برای بازی در رئال ساخته شده است.

فابرگاس: رئال برای هازارد بهترین گزینه است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی که به مدت پنج سال در چلسی با ادن هازارد همبازی بوده می‌گوید همبازی سابقش در استمفوردبریج، برای بازی در رئال مادرید ساخته شده و بازی در رئال برای او به مراتب بهتر از بازی در بارسا است. سسک فابرگاس علاوه بر چلسی، سابقه بازی در بارسلونا را هم دارد.  

 

1420801

 

 فابرگاس که در حال حاضر در موناکوی فرانسه توپ می‌زند در مصاحبه با روزنامه آ اس گفت:" هازارد بازیکن بزرگی است که در هر تیمی باشد باعث تفاوت آن تیم نسبت به بقیه می‌شود".

 

ستاره اسپانیایی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" هازارد از آن بازیکنها است که برای بازی در رئال مادرید ساخته شده‌اند. او به فضاهای وسیع نیاز دارد تا به آنها وارد شود، او باید توپ را در اختیار بگیرد و از حرکت در طول و عرض زمین خوشش می‌آید. کسی نمی‌تواند به هازارد بگوید همینجا بمان و از اینجا تکان نخور".

 

فابرگاس در ادامه گفت:" هازارد دوست دارد وقتی توپ را بدست می‌آورد آزادی عمل داشته باشد و به همین دلیل است که معتقدم بازی در رئال برای او به مراتب بهتر است تا بازی در بارسلونا".

 

 

دیدگاه‌ها