کد خبر : 1622385 | 17 تیر 1398 ساعت 10:49 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری هم رای را با تاخیر اعلام می کند!

در حالی که اسماعیل حسن زاده نزدیک به یکی دو هفته پیش اعلام کرده بود آراء دیدار سپاهان – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی را صادر کرده است، هنوز این آراء از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

شکوری هم رای را با تاخیر اعلام می کند!

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق به دفعات در گذشته رخ داده بود. آراء صادره از سوی کمیته انضباطی با تاخیر از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال امضاء و از سوی سایت رسمی اعلام می شد تا جایی که رسانه ها به شوخی به کشوی دبیر کل کشوی جادویی لقب دادند. کشویی که هر موقع اراده کند باز می شود و آراء صادره از سوی کمیته انضباطی در دسترس قرار می گیرد.

 

رییس کمیته انضباطی یکی دو هفته پیش و در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا آراء مربوط به دیدار سپاهان – پرسپولیس با گذشت زمان صادر نمی شود؟ گفت: آراء مربوط به این دیدار صادر شده است و برای اعلام آن منتظر امضای دبیر کل هستیم.

 

گفتنی است طبق قانون آراء صادره از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال بعد از امضاء از سوی دبیر کل اعلام می شود. پیش تر در فضای رسانه ای این طور عنوان شده بود که کمیته انضباطی تماشاگران دو تیم را محروم کرده است در حالی که محرومیت در نظر گرفته برای بازیکنان دو تیم است و تماشاگران سپاهان و پرسپولیس محروم نشده اند. کمیته انضباطی البته در پی اتفاقات رخ داده در این بازی دو تیم را جریمه نقدی سنگین کرده است.

دیدگاه‌ها