کد خبر : 1616614 | 19 خرداد 1398 ساعت 16:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: برنامه ای برای مهار رونالدو نداریم

سرمربی تیم ملی هلند، یارگیری نفر به نفر با رونالدو و هر ستاره بزرگ دیگر را ضد فوتبال و زیبایی های این ورزش دانست.

کومان: برنامه ای برای مهار رونالدو نداریم

به گزارش "ورزش سه"، امشب فینال لیگ ملت های اروپا بین تیم های ملی پرتغال و هلند برگزار خواهد شد. هلند پس از چندین سال دوری از سطح اول فوتبال دنیا، با رونالد کومان اوج گرفته و تا فینال لیگ ملت ها رسیده است و می تواند امشب در خاک پرتغال، قهرمانی را جشن بگیرد.

برای این مهم، هلند باید موفق به مهار کریستیانو رونالدو در بازی امشب شود.

 

 

1411892

 

 

رونالد کومان، سرمربی هلند در نشست خبری این بازی و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا برنامه ای خاص برای مهار رونالدو دارد، چنین گفت:« خیر. می دانیم که رونالدو یکی از بهترین های دنیاست؛ ولی یکی از زیبایی های فوتبال این است که برخی مواقع نمی توان یک بازیکن بزرگ را 100 درصد مهار کرد؛ چرا که او بسیار خوب و باکیفیت است. اگر شما بتوانید ستاره هایی چون مسی و رونالدو را همیشه مهار کنید، از زیبایی های فوتبال در نزد مردم کاسته خواهد شد و این بخش خوب ورزش فوتبال است.»

 

 

1411839

 

 

کومان در ادامه گفت:« در هر صورت ما از توانایی های رونالدو به خوبی آگاهیم و می دانیم حتی وقتی که توپ را در اختیار داریم، باید خوب دفاع کنیم و مراقب باشیم در صورت از دست رفتن توپ، ضدحمله نخوریم. نیاز به یک سازماندهی دفاعی خوب داریم ولی از یک بازیکن خاص برای مهار رونالدو استفاده نخواهم کرد. این روش مورد علاقه من نیست.»

دیدگاه‌ها