کد خبر : 1571581 | 05 آذر 1397 ساعت 18:45 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی، داور اختصاصی نساجی در لیگ برتر!

قضاوت دربی شمال بین دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت بر عهده علیرضا فغانی قرار گرفت تا این داور بین المللی صاحب رکورد جالبی شود.

فغانی، داور اختصاصی نساجی در لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت در قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی ال مازنو را برگزار خواهند کرد. دیداری حساس که به خصوص برای شاگردان علی کریمی مهم است و آن‌ها به دنبال فرار از قعر جدول مسابقات هستند.


اما با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی به عنوان داور وسط این دیدار انتخاب شد تا چهارمین قضاوت خود برای نساجی در لیگ هجدهم را انجام دهد. داور بین المللی ایران تا به اینجای مسابقات هفت قضاوت داشته که چهار دیدار آن به قرمزپوشان مازنی بازمی‌گردد. آخرین مسابقه‌ای که فغانی برای شاگردان نکونام قضاوت کرد، مربوط به هفته یازدهم و جدال با پدیده مشهد است؛ دیدار که با باخت سه گله نساجی همراه شد.


پیش از این قضاوت دو دیدار نساجی مازندران با نفت مسجدسلیمان و سپاهان در جام حذفی هم بر عهده علیرضا فغانی بود تا اینگونه بهترین داور ایران به نوعی در انحصار نساج‌ها دربیاید. پیش از این مسئولان باشگاه مازنی اعتراضات فراوانی را نسبت به داوری و اشتباهات موجود مطرح کرده بودند و حالا باید دید در ادامه چه سیاستی را اتخاذ می‌کنند.

دیدگاه‌ها