کد خبر : 1560524 | 20 مهر 1397 ساعت 12:02 | 117.9K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه به لحظه با کی روش و ستاره ها در آزادی

بانوان، بدون گریم در تمرین تیم ملی (عکس)

حضور کی‌روش روی سکوهای ورزشگاه آزادی، ورود تعجب برانگیز مدافع تیم ملی به تمرین، باز شدن پای بانوان به محل تمرین و ... همه اتفاقاتی بود که در هفتمین روز تمرین تیم ملی اتفاق افتاد.

بانوان، بدون گریم در تمرین تیم ملی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در هفتمین روز اردوی تیم ملی بازیکنان برای اولین بار در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند. 

 

۱۰- سه ملی پوش به همراه مدیررسانه‌ای تیم ملی وارد زمین شدند. 

 

۱۰:۱۰ - سامان قدوس، علی کریمی و صادق محرمی سه بازیکنی بودند که زودتر از سایرین در محل تمرین حضور یافتند یک به یک مقابل خبرنگاران ایستادند و به سوالات آنها پاسخ دادند. 

 

 

۱۰:۳۰ - باقی بازیکنان نیز یکی پس از دیگری وارد زمین چمن شدند و به مانند همیشه پیش از آغاز رسمی تمرین به گرم کردن پرداختند. 

 

۱۰:۴۵ - بازی رقابتی بازیکنان به مانند همیشه پر از شوخی و سر و صدا، در این دقایق ورزشگاه آزادی را تحت تسلط خود درآورده بود. 

 

۱۱ - ملی پوشان  به مدت ۱۵ دقیقه زیر نظر دیگو به تمرین  و نرمش پرداختند تا به طور کامل گرم شوند. 

 

 

۱۱:۱۰ - در این دقیقه مدافع مصدوم تیم ملی با ظاهری تعجب برانگیز پا به ورزشگاه آزادی گذاشت. مرتضی پورعلی‌گنجی برای اولین بار پا به تمرین تیم ملی گذشت. او به دلیل کشیدگی کشاله با عصا به تردد می‌پردازد!

 

 

*- جهانبخش و آزمون خود را به رتبه نیمکت ذخیره ها رساندند و با پورعلی‌گنجی  به خوش و بش پرداختند. 

 

*- کارلوس کی‌روش نفر بعدی بود که خود را به مدافع‌ تیم ملی رساند و جویای احوال وی شد. پورعلی این روزها را به تمرین در مجموعه پک زیر نظر یکی از مربیان بدنساز تیم ملی می‌گذراند. 

 

۱۱:۱۵ - رضا عنایتی وارد ورزشگاه آزادی شد و روی سکوها نشست تا به تماشای تمرین تیم ملی بپردازد. 

 

۱۱:۲۰ - بازیکنان به دو تیم آبی و سفید تقسیم شدند تا دیداری درون تیمی برگزار کنند. 

 

۱۱:۲۰ - رضاییان، سهرابیان، شجاعی و قلی‌زاده چهار بازیکنی هستند که بیرون از زمین به تمرین با مربیان می‌پردازند و مظاهری و حسینی نیز با مربی گلرها برنامه های خود را ادامه دادند تا در نیمه دوم به میدان بروند. 

 

*- سرمربی تیم ملی در اقدامی جالب تصمیم گرفت تا با حضور روی سکوها به تماشای بازی ملی‌پوشان بپردازند. 

 

 

*- برای اولین بار دو تماشاگر خبرنگار خانم نیز وارد ورزشگاه شدند و با نشستن روی سکوها به تماشای تمرین ملی‌پوشان و  نت‌برداری از آن پرداختند.  

 

۱۱:۲۵ - سرمربی تیم ملی در حالی که خود را به سکوها می‌رساند با رضا عنایتی رودررو شد و به خوش و بش گرمی با ملی‌پوش سابق فوتبال ایران پرداخت .

 

 

۱۱:۳۰- اشکان دژاگه خیلی زود توانست اولین گل این بازی را برای تیم آبی به ثمر برساند. 

 

۱۱:۴۰- بازی تمرینی ملی پوشان به صورت کاملا جدی و با اجرای قوانین در حال انجام است.

 

۱۱:۴۵ - پیش از آغاز تمرین ملی پوشان هیاتی از شرکت توسعه و تجهیز وارد ورزشگاه آزادی شده و به مانند همیشه به کمبودهای ورزشگاه توجه کردند و البته به بازدید از بازسازی قسمتی از زیر زمین  ورزشگاه پرداختند. آنها در این دقیقه اقدام به ترک ورزشگاه کردند. 

 

 

۱۱:۵۰ - دقایقی پیش از پایان نیمه اول تیم سفید پوش توانست توسط سردار آزمون بازی را به تساوی بکشاند. 

 

۱۲ - در نیمه دوم نیز بازی به مانند نیمه اول، کاملا پربرخورد و فیزیکی دنبال می شود. 

 

*- رشید مظاهری و حسین حسینی در نیمه دوم جایگزین بیرانوند و عابدزاده شدند. به غیر از این دو، چهار بازیکنی که در نیمه اول به میدان نرفتند نیز وارد زمین شدند. 

 

*- سامان قدوس که به عنوان بازیکن آزاد تیم سفید در نیمه اول، کاملا سردرگم به بازی می‌پرداخت اما در  نیمه دوم او توپ‌های بیشتری را می گرفت و بازی بهتری نیز از خود ارائه می داد. 

 

*- مهدی ترابی که در نیمه اول در پست بال راست به میدان رفته بود در این نیمه به پست بال چپ نقل مکان کرد و تنها بازیکنی بود که اقدام به تغییر پست کرد. 

 

۱۲:۲۰ - سردار آزمون در این دقیقه توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بدین ترتیب از حریف پیش بیفتند. 

 

۱۲:۳۰ - تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل های بیشتر اثری نداشت تا دو تیم با همین نتیجه به کار خود پایان دهند. 

 

*- بازیکنان به دستور مربیان به میانه زمین فراخوانده شدند و به توضیحان کادرفنی گوش دادند. 

 

۱۲:۴۰ - برنامه سرد کردن ملی پوشان از این دقیقه آغاز شد و دیگو به همراه مک درموت تمرینات این دقایق بازیکنان را به انجام رساندند. 

 

*- امروز یکی از اصلی ترین تمرینات تیم ملی به انجام رسید چرا که به غیر از پورعلی سایر بازیکنان حضور داشتند و به این ترتیب کی‌روش می‌توانست عملکرد همه آنها را زیر نظر بگیرد. 

 

۱۲:۵۰ - بازیکنان در این دقیقه و سوار بر اتوبوس از درب ورزشگاه آزادی خارج شدند.  

 

۱۲:۵۵ - باز هم به مانند همیشه تعداد زیادی از خانواده ها که فرزندان خود را روبروی درب اصلی ورزشگاه آورده بودند تا ملی‌پوشان را از نزدیک ببینند، دست خالی مجبور به بازگشت به خانه های خود شدند چرا که اتوبوس تیم ملی به محض حرکت، دلیلی برای ایستادن ندارد تا وارد محوطه هتل شود.

دیدگاه‌ها