کد خبر : 1567584 | 19 آبان 1397 ساعت 10:32 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رویایی تونسی ها در خانه

اسپرانسه تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا

اسپرانسه تونس توانست با کسب پیروزی 3-0 مقابل الاهلی مصر در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آفریقا، قهرمانی رقابت ها را از آن خود کند.

اسپرانسه تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار رفت دو تیم در مصر با برتری 3-1 الاهلی همراه شده بود، ولی اسپرانسه توانست با پیروزی مقتدرانه در خانه، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مثل بازی رفت، الاهلی و خط دفاعی اش به شدت تحت فشار بودند ولی این بار، مصری ها خوش شانس نبودند و توپ‌های اسپرانسه به گل تبدیل شد.

 

 

1353107

 

 

در اواخر نیمه اول، روی سانتر خوب طاها یاسین، سعد بگویر توانست دروازه الاهلی را با ضربه پای چپ دیدنی باز کند و روحیه را به تیمش بازگرداند. 8 دقیقه بعد، بار دیگر بگویر با یک ضربه سر دروازه الاهلی را باز کرد و تیمش را 2-0 پیش انداخت تا در مجموع دو بازی، نتیجه 3-3 شود و اسپرانسه به خاطر گل زده در خانه حریف، با همین نتیجه نیز به قهرمانی دست پیدا می‌کرد  با این حال، حملات اسپرانسه ادامه پیدا کرد و آنها کاملا بر بازی مسلط شدند تا در دقیقه 87، انیس بدری نیز گل سوم را زد و خیال تیمش را راحت کرد.

 

 

1353108

 

 

بدین ترتیب، در مجموع دو بازی رفت و برگشت، اسپرانسه توانست 4-3 الاهلی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این سومین قهرمانی اسپرانسه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آفریقا، پس از قهرمانی‌های سال 1994 و 2011 بود.

 

همچنین این دومین شکست پیاپی الاهلی در فینال جام باشگاه‌های آفریقا بود. آنها سال قبل نیز مقابل وِداد کازابلانکا مراکش شکست خورده بودند و جام را از دست داده بودند.

دیدگاه‌ها