کد خبر : 1553996 | 24 شهریور 1397 ساعت 18:55 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3-1 لورکوزن: پیروزی راحت شاگردان کوواچ

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 بایرلورکوزن را شکست بدهد.

بایرن 3-1 لورکوزن: پیروزی راحت شاگردان کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه لورکوزن را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند. 

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که برخورد توپ به دست تیاگو آلکانتارا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فولند پشت ضربه قرار گرفت و شوت او به سمت راست دروازه را مانوئل نویر با یک واکنش سریع، برگشت داد اما داور به دلیل ورود زودهنگام بازیکنان به محوطه جریمه، دستور به تکرار ضربه داد. این بار وندل پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت نویر، توپ را وارد دروازه کرد.

اما این برتری لورکوزن چندان پایدار نبود و دقیقه 10، بایرن مونیخ به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب لواندوفسکی و تعلل مدافعان لورکوزن، توپ پشت محوطه جریمه به تولیسو رسید و او هم با یک ضربه دقیق توانست حساب کار را 1-1 کند.

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و پس از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند. دفع ناقص جاناتان تاه باعث شد تا توپ داخل محوطه جریمه لورکوزن به روبن برسد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، بایرن را پیش انداخت.

 

 

1336483

 

بعد از این گل هم همچنان تیم میزبان، تیم برتر زمین بود و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقایق 30 و 32، بایرن صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضربات توماس مولر و روبن، راهی به چهارچوب دروازه لورکوزن پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم بایرنی ها کاملا ابتکار عمل را در دست داشتند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرن مونیخ بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل سوم برسد اما لواندوفسکی نتوانست از موقعیتی که رافینیا ایجاد کرده بود، استفاده کند.

برتری بایرنی ها ادامه داشت و بازیکنان لورکوزن هر بار که صاحب توپ می شدند، خیلی سریع آن را از دست می دادند. در مقابل بازیکنان میهمان با دفاع فشرده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند. حملات بایرن ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80، کار برای لورکوزن دشوارتر شد.

کریم بالعربی که تنها دقایقی از حضورش در زمین سپری می شد، با خطای شدید روی رافینیا، با کارت قرمز داور روبرو شد.

بایرنی ها از این برتری نفری استفاده کردند و در دقایق پایانی فشار بیشتری روی دروازه لورکوزن وارد کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 89 به گل سوم رسیدند. روی ارسال دقیق تیاگو آلکانتارا بود که خامس رودریگس با ضربه سر کار را تمام کرد.

در وقت های تلف شده بازی، بایرن بار دیگر توسط خامس به گل رسید اما به دلیل آفساید این گل پذیرفته نشد و بازی در نهایت با همان نتیجه 3-1 به سود بایرن پایان یافت.

دیدگاه‌ها