کد خبر : 1560320 | 19 مهر 1397 ساعت 09:13 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: نکات مثبت زیادی در این تساوی بود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمجید از تیمش پس از تساوی 1-1 مقابل اوکراین پرداخت.

مانچینی: نکات مثبت زیادی در این تساوی بود

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری شب گذشته برای هشتمین بازی پیاپی در ثبت کلین شیت ناکام بود ولی شاگردان مانچو موقعیت های زیادی داشتند که می‌توانستند گل های بیشتری بزنند ولی از آنها استفاده نکردند. پس از بازی، مانچینی تاکید کرد که نتیجه به دست آمده، روحیه خوبی در تیم ملی ایتالیا ایجاد خواهد کرد.

 

 

1344110

 

 

او گفت:" ما باید در زدن ضربات آخر دقیق تر باشیم و وقتی فرصتی داریم آن را به گل تبدیل کنیم زیرا با گل ها هستند که به پیروزی می‌رسیم. به سختی توانستیم برتری را به دست بیاوریم، با وجود همه موقعیت هایی که ساختیم، اوکراین روی شوت دومش به گل رسید. متاسفانه اوضاع اینگونه است و ما باید روی این مسائل کار کنیم.

 

در طول بازی، درگیری زیادی ندیدیم ولی در مجموع، حدود 60 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم. کمی راهمان را گم کردیم و تعویض ها به خصوص مسیر بازی را عوض می‌کنند. بارلا که اولین بازی اش را انجام می‌داد خیلی خوب کار کرد و می‌تواند بهتر از این ها هم باشد.

 

اینکه تیمم به پیروزی نرسیده، باعث فشارها بر من شده است. نکته مثبت امروز این است که تیم ما پس از مدت ها خوب بازی کرد. بازی دوستانه بود بنابراین امیدوارم از روز یکشنبه (دیدار با لهستان) به روند پیروزی ها بازگردیم"

 

دیدگاه‌ها