کد خبر : 1569983 | 29 آبان 1397 ساعت 09:16 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: هلند هم می‌تواند در آخرین لحظه موفق شود

رونالد کومان سرمربی هلند که شاگردانش دیشب در مقابل آلمان در یک بازی پرهیجان و پرافت و خیز به تساوی 2-2 دست یافتند بعد از بازی گفت فوتبال گاهی می‌تواند یک بازی دیوانه‌وار باشد.

کومان: هلند هم می‌تواند در آخرین لحظه موفق شود

به گزارش "ورزش سه"، هلند که برای انجام آخرین بازی خود در گروه 1 لیگ قهرمانان یوفا به مصاف آلمان رفته بود در مقابل شاگردان یواخیم لوو در همان 20 دقیقه‌ی اول بازی دو گل دریافت کرد و 2-0 عقب افتاد. هلندی‌ها بعد از آن در بخش عمده‌ی بازی تحت فشار قرار داشتند و مانشافت یک سر و گردن بهتر از نارنجی‌پوشان کار می‌کرد اما کوئینسی پرومز هلندی موفق شد در دقیقه‌ی 85 دروازه‌ی آلمان را باز کند تا اختلاف را به یک گل برساند. اما در دقیقه‌ی 90 نوبت به ویرجیل فن دایک لیورپولی رسید که گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

 

رونالد کومان سرمربی موفق هلند بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" فوتبال می‌تواند یک بازی واقعاً دیوانه‌وار باشد، موافق نیستید؟".

 

رونالد کومان در ادامه افزود:" من بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم اگر بتوانیم یک گل بزنیم و بازی را 2-1 کنیم می‌توانیم کار را به تساوی هم بکشانیم. ما در نیمه‌ی دوم دست به ریسک‌های زیادی زدیم، همه جا بازی من تو من را اجرا کردیم و فرانکی دی‌یونگ را در عقب زمین گذاشتیم. البته آلمان هم در این نیمه خیلی خطرناک شده بود و می‌توانست گل سوم را هم به ما بزند. ولی این اتفاق نیفتاد و ما در نهایت توانستیم برگردیم و یک کامبک رویایی انجام دهیم. همه می‌دانند که آلمان بارها در آخرین ثانیه‌های بازی‌هایش نتایج را تغییر داده. حالا ظاهراً هلند هم می‌تواند دست به چنین کاری بزند".

 

کومان با اینکه شاگردانش چندان درخشان ظاهر نشدند ولی از عملکرد تیمش راضی بود و گفت:" تیم ما امروز شخصیت خود را به نمایش گذاشت".

 

کومان در ادامه گفت:" ما امروز خوب نبودیم و همه‌ی بازیکنان‌مان مثل جمعه خوب بازی نمی‌کردند. من معتقد نیستم که بازیکنان ما از شیفتگی و شادی صعود بد بازی کرده‌اند و دچار غرور شده‌اند ولی معتقدم روبرو شدن با دو حریف قدرتمند در فاصله‌ای به این کوتاهی باعث شد، سطح بازی ما در مقابل آلمان دچار افت شود. آلمان به مراتب خطرناک‌تر از فرانسه بازی کرد ولی ما هم دست‌بسته نبودیم و تمام تلاش‌مان را برای کامبک انجام دادیم".

 

کومان در ادامه‌ی مصاحبه درباره‌ی یک سالی که سکان هدایت نارنجی‌پوشان هلندی را در اختیار دارد گفت:" خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما در لیگ ملتهای یوفا هیچ شانسی نخواهیم داشت. ولی این تیم رشد کرده و پیشرفت کرده است. خوشبختانه تیم ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما این را امروز  بار دیگر متوجه شدیم ولی تیم ملی هلند در این یک سال نشان داده که آینده‌ی خیلی روشنی در پیش دارد".

 

دیدگاه‌ها