کد خبر : 1563490 | 02 آبان 1397 ساعت 14:44 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اپیزود چهارم ژنرال- شفر؛ جنگ زمین و هوا در آزادی!

جنگ استقلال و سپاهان احتمالا از فردا به صورت رسمی آغاز می شود، جایی که سرمربی های دو تیم حتما از سبک بازی خود دفاع خواهند کرد و سعی می کنند به یکدیگر حمله کنند.

اپیزود چهارم ژنرال- شفر؛ جنگ زمین و هوا در آزادی!

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی پرافتخاترین مربی استقلال و البته لیگ برتر است، مربی که تا کنون 5 بار قهرمان لیگ برتر شده است و تمام قهرمانی های استقلال در این رقابت ها با او بوده است.


قلعه نویی در لیگ چهاردهم با رسیدن به رتبه ششم جدول رده بندی از این تیم جدا شد اما او در این 3 سال در هر تیمی که بوده روزهای موفقی را پشت سر گذاشته است و طبیعی است که جدال او با تیم سابقش همیشه جذاب است؛ ژنرال ارتش سپاهان همیشه می خواهد ثابت کند جدایی اش از استقلال به ضررش تمام نشده است و به همین دلیل در طول این سال ها همیشه با انگیزه مضاعف برابر تیم سابق خود قرار گرفته است، از دبل استقلال به عنوان سرمربی تراکتورسازی در لیگ شانزدهم گرفته تا گرفتن 4 امتیاز از این تیم به عنوان سرمربی ذوب آهن در لیگ هفدهم همگی انگیزه او را در بازی برابر استقلال نشان می دهد.

 

1347850


اما این تمام ماجرا نیست چون از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته است، جنگ قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان را وارد فاز جدیدی از رقابت با تیم سابقش کرده است.


ماجرا به بازی برگشت استقلال در فصل گذشته برابر ذوب آهن بر می گردد، جایی که شفر به عنوان سرمربی استقلال برای اولین بار با قلعه نویی رقابت می کرد. این بازی یکی از جذاب ترین بازی های لیگ هجدهم بود چراکه استقلال 90 دقیقه از روی زمین به سمت دروازه ذوب آهن حمله می کرد و شاگردان قلعه نویی از روی هوا دروازه استقلال را تهدید می کردند اما در نهایت این ذوب آهن بود که بازی را با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.


بعد از این اتفاق شفر در نشست خبری قلعه نویی را متهم به فوتبال بزن زیرش کرد که البته صحبت های او از سمت قلعه نویی بی پاسخ نماند.


اما کار همین جا تمام نشد چراکه این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم با هم برخورد کردند، در بازی رفت بازی متعادل پیش می رفت اما پنالتی روزبه چشمی در دقیقه 90 باعث شد آبی ها بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کنند و اشک بازیکنان این تیم در پایان بازی در بیاید.


استقلال در بازی برگشت ذوب آهن را با هت تریک تیام شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد اما این بار نوبت به قلعه نویی بود تا وزارت ورزش را متهم به حمایت از استقلال و تعیین داور به نفع این تیم کند.

 

1347851


حالا شاید واضح باشد چرا جنگ بین استقلال و سپاهان فردا آغاز خواهد شد چرا که نشست خبری سرمربی های دو تیم به طور قطع بدون حاشیه به پایان نخواهد رسید.


اما به طور قطع جنگ اصلی در زمین بازی خواهد بود، جایی که دو تیم با دو سبک مختلف برای رسیدن به رتبه های بالای جدول تلاش می کنند.


سپاهان تیمی است که تمام ابزار را برای استفاده از ضربات هوایی دارد، کی روش استنلی و شهباززاده برای استفاده از ضربات هوایی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری برای کشیدن سانتر به روی دروازه و البته خالد شفیعی که با اوت هایش برای سپاهان موقعیت سازی می کند.


اما استقلال با حضور بازیکنانی مثل صیادمنش، قائدی، اسماعیلی و طارق همام ابدا ابزاری برای نبرد هوایی ندارد و این تیم با بازی ترکیبی از روی زمین برای رسیدن به دروازه حریف تلاش خواهند کرد.


جدال دو سبک مختلف روز جمعه در ورزشگاه آزادی جذاب ترین بازی هفته دهم لیگ را تشکیل می دهند و اگر می خواهید ببینید در نهایت کدام سبک موفق تر است، 2 روز دیگر باید صبر کنید.

 

دیدگاه‌ها