کد خبر : 1515959 | 19 فروردين 1397 ساعت 09:32 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون

دو تیم آرسنال و ساوتهمپتون، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از چندین هفته کسب نتایج بسیار ضعف، به نظر توانسته روند خوبی را در هفته های اخیر پیدا کرده و اوضاع را بهبود ببخشد. شاگردان ونگر پس از 3 هفته شکست متوالی در لیگ برتر، موفق شدند دو پیروزی پیاپی در این رقابت ها کسب کرده و در لیگ اروپا نیز زسکا را با نتیجه ای خوب شکست دادند و برد روحیه ای بخشی به دست آوردند. آرسنال در تلاش است که اختلافش را با رده چهارم کم کند، هر چند با توجه به تعداد بازی‌های کمی که باقی مانده، کار سختی پیش روی ونگر و شاگردانش خواهد بود و احتمالا آنها فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور نخواهند داشت، مگر در لیگ اروپا بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

 

 

1289367

 

 

در آن سو  ساوتهمپتون فصل بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد و با 28 امتیاز در رده هجدهم است.  سینتز تلاش می‌کند که از سقوط بگریزد و این دیدارهای پایانی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. از همین رو انتظار می‌رود آرسنال کار دشواری داشته باشد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای آرسنال به دست آمده و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون و 2 بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است. سانتی کازورلا، مخیتاریان و اوسپینا، غایبین توپ‌چی ها برای این بازی هستند و ساوتهمپتون بدون غایب  و با ترکیب  اصلی در این دیدار ظاهر خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1294335

دیدگاه‌ها