کد خبر : 1369947 | 13 آبان 1395 ساعت 12:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور ویلاس بواس در لیگ چین

تلگراف مدعی شد که آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق تاتنهام و چلسی، جانشین سوون گورن اریکسون روی نیمکت تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی خواهد شد.

احتمال حضور ویلاس بواس در لیگ چین

 

به گزارش "ورزش سه"، اریکسون 68 ساله نتایج خوبی در این فصل با شانگهای کسب نکرده است. تیم او در رده ی سوم جدول قرار دارد و 12 امتیاز با قهرمان چین، گوانگژو اورگراند فاصله دارد.  باشگاه شانگهای هزینه زیادی برای این فصل انجام داده بود و انتظار قهرمانی از اریکسون داشت. آنها 55 میلیون یورو برای هالک پرداخت کرده بودند که رکورد نقل و انتقالات آسیا است و همچنین الکسون، دیگر هافبک برزیلی را نیز با 18 میلیون یورو از گوانگژو جذب کرده بودند.

 

998764

 


با وجود این هزینه ها، اریکسون نتوانست نتیجه خوبی با این تیم کسب کند و انتظار می‌رود تا 48 ساعت آینده از نیمکت تیم اخراج شود. پیش از این گفته می‌شد که اریکسون پس از اتمام قراردادش با باشگاه، به عنوان مدیرفنی فعالیت خواهد کرد ولی حال با وضع فعلی این موضوع بعید به نظر می‌رسد. باشگاه قصد دارد سیستم خود را مدرن کرده و از همین رو به دنبال ویلاس بواس است که بتواند سلطه گوانگژو که در 6 سال اخیر قهرمان لیگ چین شده را بشکند. به نظر می‌رسد با حضور بواس، خبری از حضور مدیر فنی نخواهد بود و تمامی وظایف فنی باشگاه برعهده سرمربی است.


ویلاس بواس سال 2013 از نیمکت تاتنهام اخراج شد و سپس فعالیتش را در لیگ روسیه با زنیت ادامه داد. سپتامبر گذشته او اعلام کرد که در تابستان 2016 از هدایت این تیم کناره گیری خواهد کرد و حال آماده فعالیت در چین است.

دیدگاه‌ها