کد خبر : 1583200 | 22 دی 1397 ساعت 13:37 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

رختکن کوچک آل‌نهیان اعصاب کی‌روش را به هم ریخت!

تعویض لباس عجیب مربیان تیم ملی(عکس)

چند تن از اعضای کادرفنی تیم ملی مجبور شدند در راهروی ورزشگاه لباس خود را عوض کنند!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آل نهیان که از بازی دوم تیم ملی ایران مقابل ویتنام در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ میزبانی می کند، امکاناتی به اندازه استادیوم محمدبن زاید که دیدار با یمن در آن برگزار شد، ندارد.


هم روی سکوها این موضوع کاملا به چشم می‌خورد چون آل‌نهیان فقط ظرفیت ۱۲ هزار نفر تماشاگر دارد و هم حالا در رختکن‌ها!


رختکن ورزشگاه ظرفیت چندانی نداشته و دستیاران کی روش را به یک کار عجیب وادار کرده است. تصاویر نشان می دهد مربیان خارجی تیم ملی مثل مک درمورت، لوپز و بقیه در حال تعویض لباس خود در راهروهای ورزشگاه هستند!


این اتفاق نشان از امکانات نه چندان بالای ورزشگاه آل نهیان دارد که اعتراض و ناراحتی اعضای تیم ملی به ویژه شخص کارلوس کی روش را به همراه داشته است.


به هر حال شاید انتظار دیدن چنین صحنه هایی حداقل در رویدادی مثل جام ملت های آسیا که بزرگترین رقابت در سطح قاره کهن به شمار می رود، وجود نداشته است.


در روزهای اخیر هم برج های بلند اطراف زمین چمن ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی باعث ناراحتی کادرفنی تیم ملی شده بود. در واقع رقبا خیلی راحت می توانستند با قرار گرفتن در طبقات بالای این برج ها به راحتی تمرینات شاگردان کی روش را زیر نظر داشته باشند.


حالا این امکانات پایین در ورزشگاه آل نهیان بار دیگر ناراحتی سرمربی پرتغالی را در پی داشته که شاید در کنفرانس خبری پایان بازی هم به آن اشاره کند.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها