کد خبر : 1622262 | 16 تیر 1398 ساعت 17:02 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابتدا در باشگاه احساس غریبی می‌کردم

زرینچه : شدیداً به یک مربی ایرانی احتیاج داریم

سرپرست جدید استقلال با اعلام اینکه بعد از مدت‌ها حضوردراستقلال اوایل احساس غریبی می‌کرده است ابراز امیدواری کرد مشکل سه بازیکن خاطی این تیم هم در آینده حل شود.

زرینچه : شدیداً به یک مربی ایرانی احتیاج داریم

به گزارش "ورزش سه"، جواد زرینچه کاپیتان سابق باشگاه استقلال در ارتباط با  شرایط  حضورش و همچنین وضعیت این روزهای باشگاه استقلال گفتگویی انجام داده است.


وی ابتدا در خصوص بازگشتش بعد از مدت‌ها به مجموعه استقلال گفت: «من به‌هرحال دعوت شدم تا کمک‌حال باشگاهم باشم بالاخره سالها برای این تیم بازی کردم وامیدوارم بتوانم در آینده مثمر ثمر باشم.»


کاپیتان سابق باشگاه استقلال درباره تمرین  نوبت صبح که برگزارشده بود اظهار داشت: «تمرین صبح در ادامه تمرینات پرفشاری که آقای استراماچونی در این چند روز گذشته برگزار کرده است بسیار جدی وسخت دنبال  شد و بچه‌ها خیلی خوب کارکردند و این در حالی است که همین نوع تمرینات را بعدازظهر هم پی خواهیم گرفت.»


او درباره جو باشگاه استقلال و اینکه او بعد از مدت‌ها وارد چنین جوی شده است تأکید کرد: « فضا بسیار خوب است و می‌توان گفت با توجه به حضور جوانان زیادی که در تمرین استقلال حضور دارند انرژی زیادی در تمرینات وجود دارد. جوانانی که جویای نامند و به دنبال این هستند که بتوانند درخشش خوبی در استقلال داشته باشند.»


وی در ادامه افزود:« واقعیت این است ابتدا که وارد باشگاه شدم تا حدی احساس غریبی کردم ،چراکه نسل کلاً تغییر پیداکرده است و رفته رفته که تمرینات شروع شد. بهزادغلامپور و همچنین آقا مدد جباری را دیدم یک مقدار احساس راحتی کردم ولی باید این واقعیت را بپذیریم که این چرخش روزگار است. اما در حال حاضر خوشحالم که در کنار این بچه‌ها هستم و این مطلب را  به خودشان هم گفتم که عاشق تک‌تک آن‌ها هستم و همه باید تلاش کنیم که استقلال را به‌روزهای خوبش برگردانیم.»


 ملی‌پوش دهه شصت و هفتاد فوتبال ایران در ادامه درباره اینکه آیا اگر زودتر به استقلال می‌آمد در خصوص  انتقال رحمتی و پژمان منتظری وساطت می‌کرد گفت:« صد درصد دخالت می‌کردم. به‌هرحال همواره در استقلال بازیکنانی که پا به سن گذاشتند با یک نوع حاشیه‌هایی از بین رفتند. به نظر من با چند جلسه و باز کردن موضوع اختلاف می‌توانستیم این بچه‌ها را حفظ کنیم و خیلی هم به نفعمان می‌شد. من به‌واسطه یکی از دوستانم با مهدی صحبت کردم و به من گفت که در استقلال تا حدی شرایط خوب نبود و به من توهین می‌شد و می‌خواهم در اواخر فوتبالم روزهای آرامی را سپری کنم. اما به‌هرحال مهدی رحمتی رفته است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اما من در آینده آرزو دارم  که بچه‌ها بتوانند پژمان را نگه‌دارند چون‌که او را احتیاج داریم به‌اضافه این‌که باید پاتوسی را  هم حفظ کنیم تا با تیمی کامل وارد مسابقات شویم  .»


 زرینچه راجع به  اینکه آیا استقلال نیازی به یک دستیار ایرانی دارد اظهار داشت: «من خودم تا زمانی که به باشگاه بیایم با این مسئله مخالف بودم ولی امروز احساس کردم استراماچونی شدیداً احتیاج به یک دستیار ایرانی دارد و امیدوارم که یکی از پیشکسوتان و کسانی که علاقه به این کاردارند بیایند و در کنار تیم حضور یابند .»


 او در رابطه بااینکه آیا با آقای حاجیلو صحبتی هنوز انجام داده است گفت: «من دو روز است که سعی کرده‌ام که با ایشان تماس بگیرم، متأسفانه ایشان موبایلشان از دسترس خارج است ولی از طریق برادر زاده‌اش حامد حاجیلو که رئیس روابط عمومی هستند گفتم که به عمویش بگوید که جواد می‌خواسته برای حضور در استقلال از ایشان اجازه بگیرد تا بتواند راه شمارا ادامه دهد.»


 زرینچه در پایان در خصوص اینکه مدت‌ها است که درِ تمرینات باشگاه استقلال اغلب به روی همه بسته است گفت: «ما ان‌شاءالله سعی می‌کنیم برویم ترکیه و هنگامی‌که برگردیم بنا داریم فضای تیم را طوری محیا کنیم تا تماشاگران و خبرنگاران را داشته باشیم. بالاخره ما نمی‌توانیم پشت در باشگاه زیاد بمانیم. ما امسال شدیداً به حمایت هوادارانمان همچنین خبرنگارهای عزیز که همیشه حامی تیم ما بودند احتیاج داریم.»


جواد زرینچه همچنین در خصوص اخراج سه بازیکن این تیم تصریح کرد: «مثل‌اینکه در بازی قبل یک درگیری کوچکی بین این سه بازیکن به وجود آمد. البته هرسه  نفرآنها بچه‌های خوبی هستند و امیدوارم بتوانند در آینده به استقلال کمک کنند. امروز هم جلسه‌ای با حضور آقای فتحی و سرمربی تیم برگزارشده است که آرزو می‌کنم در ادامه بتوانند با استقلال ادامه دهند.

دیدگاه‌ها