کد خبر : 1622905 | 19 تیر 1398 ساعت 12:40 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی؛ ماموریت جدید ویسی و منصوریان (عکس)

به نظر می رسد در فصل پیش رو تیم های ذوب آهن و شاهین شهرداری بوشهر چند بازیکن جوان به فوتبال کشور معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه عبدالله ویسی از سمت خود در شاهین شهرداری بوشهر استعفاء داده اما او 6 بازیکن از تیم امید شاهین شهرداری بوشهر را به تیم اصلی اضافه کرده است. جالب اینکه تیم امید شاهین فصل گذشته همانند تیم اصلی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است. یکی از بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی شاهین در بازی تدارکاتی با ذوب آهن به میدان رفت محمد رضا شکیب خو بازیکن تیم ملی جوانان است. جالب اینکه قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در بین دو نیمه پیراهن خود را به محمد رضا شکیب خو اهداء کرد.

 

در ترکیب ذوب آهن هم شاهد حضور چند بازیکن جوان بودیم. یکی از آنها محمد مشایخ بود که اتفاقا فصل گذشته در تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرد. اگر علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی که قرار است با دخالت مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به اردوی تیم برگردد، همین روند را در بازی های رسمی داشته باشند، این فصل معرف چند بازیکن جوان به فوتبال کشور خواهند بود. جالب اینکه این روند در کارنامه قبلی این دو مربی هم دیده شد. به خصوص در کارنامه عبدالله ویسی. محمد محبی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است پیش از این بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر بود.

 

در سال های گذشته تیم ملی جوانان هم چند بازیکن جوان و خوب به تیم های لیگ برتری معرفی کرد. بازیکنانی چون رضا شکاری، امید نورافکن، امیر روستایی، مهدی مهدیخانی، عارف غلامی و... به یقین شاهین شهرداری بوشهر و ذوب آهن از اعتماد به جوان ها صاحب بازیکنان خوبی خواهند شد که می توانند در آینده برای دو باشگاه درآمدزایی هم داشته باشند.

 

1418395

 

1418396

 

1418397

 

1418398

 

1418399

دیدگاه‌ها