کد خبر : 1620465 | 07 تیر 1398 ساعت 13:06 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی سرمربی گل ریحان البرز شد

مدافع سابق تیم ملی ایران هدایت تیم دسته اولی گل ریحان البرز را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی که پس از سابقه طولانی مدت حضور در لیگ برتر و تجربه بازی در تیم‌های پاس، پرسپولیس، تراکتورسازی، نفت و... از سال گذشته تصمیم به حضور در عرصه مربیگری گرفت، از فصل آتی چالش جدیدی را با هدایت یک تیم لیگ یکی تجربه خواهد کرد.

 

مدافع سابق تیم ملی ایران که سال آخر فوتبال خود را در گل ریحان البرز پشت سر گذاشت و یکی از دستیاران فراز کمالوند در این تیم بود، در مقطع کوتاهی سرمربیگری گل ریحان را برعهده گرفت ولی حالا به طور رسمی بر این جایگاه تکیه خواهد زد.

 

بعد از پایان هفته یازدهم فصل ۹۸-۹۷ لیگ دسته اول، فراز کمالوند از هدایت گل ریحان البرز استعفا داد که مسئولان این باشگاه در آن مقطع تصمیم گرفتند محمد نصرتی را به مدت دو هفته و به صورت موقت جانشین او کنند که اتفاقاً مدافع سابق تیم ملی نیز در این مدت کوتاه، یک تساوی برابر ملوان انزلی و یک برد مقابل خونه به خونه بابل کسب کرد ولی پس از آن پست خود را به سید مجتبی حسینی داد.

 

اکنون در آستانه آغاز فصل جدید لیگ دسته اول، باشگاه گل ریحان در پی اهداف و رسالت خود در راستای حمایت از جوانان و ورزش‌دوستان، اقدام به انتخاب محمد نصرتی به‌عنوان سرمربی این تیم کرد تا با حضور او بتواند با انگیزه بیشتری برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

 

1415784

دیدگاه‌ها