کد خبر : 1618300 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:55 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

آقای زیدان، من هم تمایلی به کار با شما ندارم

دنی سبایوس پس از مطلع شدن از اینکه در برنامه‌های زین‌الدین زیدان برای فصل آینده جایی ندارد، پاسخی غیرمنتظره به سرمربی خود در تیم فوتبال رئال مادرید داده است.

آقای زیدان، من هم تمایلی به کار با شما ندارم

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که زیدان به رئال مادرید بازگشت، زمزمه‌هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن سبایوس از فهرست بازیکنان این تیم شنیده می‌شد و گویا سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها هم این موضوع را به صورت رو در رو به بازیکن سابق رئال بتیس گفته که با واکنشی غیرمنتظره از سوی او مواجه شده است.

طبق گزارش نشریه آس، سبایوس زمانی که زیدان به او گفته در برنامه‌هایش جایی ندارد، اینگونه به سرمربی 46 ساله خود پاسخ داده است: اشکالی ندارد رئیس؛ من هم تمایلی نداشتم به کار کردن با شما ادامه دهم.

 

 

1285231

 

 

سبایوس که عضو تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیاست و روز گذشته هم برای این تیم مقابل ایتالیا به میدان رفت، جزو آن دسته از بازیکنانی است که زیدان به او اعتقاد ندارد. او در دوره اول مربیگری زیدان هم نقش پررنگی در رئال مادرید نداشت و در دوره دوم که از ماه مارس آغاز شد، تنها سه بازی انجام داد.

 

او شنبه پیش از مصاف با تیم زیر 21 ساله‌‌های ایتالیا در گفت‌و‌گو با سایت یوفا علناً از نارضایتی از وضعیتش در رئال مادرید سخن به میان آورد و به شیوه‌ای کنایه‌آمیز گفت که میزان حضورش در بازی‌های رئال مادرید همانقدر بوده که امید داشته است.

سبایوس 22 ساله که سال 2017 از بتیس به رئال مادرید پیوست، در لیست بازیکنان مازاد این تیم قرار دارد و گفته می‌شود که تاتنهام به جذب او تمایل دارد.

دیدگاه‌ها