کد خبر : 1617875 | 25 خرداد 1398 ساعت 19:26 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش تماشاگر ویژه دیدار ایران و لهستان

سلطانی‌فر: ارومیه در میزبانی آبروداری کرد

وزیر ورزش و جوانان با سفر به ارومیه و حضور در سالن غدیر تماشاگر ویژه دیدار ایران و لهستان شد.

سلطانی‌فر: ارومیه در میزبانی آبروداری کرد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش بعد از حضور در سالن غدیر برای تماشای دیدار تیم های والیبال ایران و لهستان اظهار داشت: امروز برای دیدن بازی دوم تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به ارومیه آمدیم.باید قبل از هر چیز از استاندار و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم که همه تلاششان را برای برگزاری این مسابقات به کار بستند.


وی افزود: با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد مردم ارومیه به والیبال برگزاری این مسابقات بسیار مشکل بود که خدا را شکر با همکاری همه عوامل استان و نیروی انتظامی ارومیه میزبانی شایسته برای این مسابقات بود.همه ارزیابی های ما نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که مایه آبروی داری کشورمان شده است.


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در سفر امروز بازدیدی هم از استادیوم فوتبال 15 هزار نفره ارومیه داشتیم که قول داده شد تا شهریور ماه امسال این استادیوم به بهره برداری برسد.امیدوارم با افتتاح این استادیوم تیم های فوتبال این استان بتوانند در لیگ های کشور و لیگ برتر حضور پیدا کنند.


سلطانی فر در پایان گفت: 40 پروژه ورزشی نیمه کاره در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که همه تلاشمان بر این است که بتوانیم تا پایان کار دولت دوازدهم آنها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم و جوانان این استان قرار دهیم.

دیدگاه‌ها