کد خبر : 1618688 | 29 خرداد 1398 ساعت 15:37 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم معارفه فرلاند مندی

رئال و رونمایی رسمی از رقیب جدید مارسلو (عکس)

فرلاند مندی، مدافع ملی پوش فرانسوی هفته گذشته رسما از لیون به رئال مادرید پیوست و امروز مراسم معارفه او به انجام رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا یک هفته پیش، گمانه زنی ها به حقیقت پیوست و همانطور که پیش بینی می شد، فرلاند مندی، مدافع لیون با قراردادی 6 ساله به ارزش 48 میلیون یورو به رئال مادرید محلق شد.

مندی قادر به بازی کردن در هر دو پست دفاع چپ و راست است اما پست تخصصی او مدافع چپ است و او رقیب مارسلو در رئال مادرید خواهد شد. 

فرلاند مندی تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد خواهد داشت و بندهایی در قرارداد وی وجود دارد که می تواند ارزش آن را تا 53 میلیون یورو نیز افزایش دهد.

مندی که تا سه سال پیش در دسته دوم فرانسه بازی می کرد، با ورود به لیون متحول شد و از این پس باید برای پرافتخارترین تیم اروپا به میدان برود. او درخواست مستقیم زیدان از سران رئال بود و می تواند سال ها سمت چپ رئال را بیمه کند.

مندی نوامبر سال گذشته اولین بازی ملی خود را انجام داد و در دو بازی اخیر فرانسه در مقدماتی یورو 2020 نیز بازیکن ثابت خروس ها بود.

او شب گذشته برای حضور در مراسم معارفه وارد مادرید شد و ساعاتی پیش با حضور در کلینیک رئال، تست های پزشکی نهایی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

مندی سپس راهی سانتیاگو برنابئو شد و در کنار فلورنتینو پرز(رئیس رئال) قرارداد خود را امضا کرد و با پیراهن رئال عکسی به یادگار گرفت.

 

پرز در شروع مراسم معارفه گفت:« لحظات خاص و ویژه ای را سپری می کنیم و در حال بازسازی رئال برای بازگشت به روزهای اوج هستیم. هدف ما تقویت هر چه بیشتر تیم است. امروز به شما بهترین مدافع کناری لیگ فرانسه را معرفی می کنم؛ فرلاند مندی. به رئال خوش آمدی.

فرلاند عزیز، تو تنها انتخاب ما بودی و حالا یک چالش جدید را پیش رو خواهی داشت. باشگاه های زیادی خواهان تو بودند ولی تو رئال را انتخاب کردی. تو با 24 سال سن می توانی حداکثر توانایی هایت را در رئال نشان بدهی و اینجا بیش از گذشته پیشرفت کنی. »

 

ستاره فرانسوی هم پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:« از اینکه به بهترین باشگاه دنیا پیوسته ام، بسیار خوشحالم. از رئیس باشگاه به خاطر اعتمادی که به من داشت، متشکرم و همه تلاشم را برای موفقیت رئال خواهم کرد. زنده باد رئال.»

 

 

1413943

 

 

1413956

 

1413955

 

1413954

 

1413958

 

1413960

 

تصویر

 

1413966

دیدگاه‌ها