کد خبر : 1618602 | 29 خرداد 1398 ساعت 11:25 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود درخشش سبایوس در اروپا

زیدان به دنبال فروش هافبک خوش‌تکنیک اسپانیایی

درحالیکه دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال در رقابتهای زیر 21سال اروپا مشغول درخشیدن است اما زیدان او را در رئال نمی‌خواهد و قصد فروشش را دارد.

زیدان به دنبال فروش هافبک خوش‌تکنیک اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2017 زمانی که رئال مادرید دنی سبایوس، هافبک جوان اسپانیایی را به خدمت گرفت در این باشگاه تنها یک نفر از این خرید رئال راضی نبود. از بخت بد هافبک جوان اسپانیایی، آن یک نفر کسی نیست جز زین‌الدین زیدان که حالا به عنوان سرمربی جدید رئال درباره‌ نقل و انتقالات تابستانی تیم نظر می‌دهد.

 

سبایوس که در رقابتهای زیر 21سال اروپای سال 2017 بسیار درخشان ظاهر شده و موفق شد جایزه بهترین بازیکن جوان رقابتها را بدست بیاورد علاوه بر رئال با علاقه و توجه بارسلونا هم روبرو بود ولی در نهایت رئال در این دعوا به پیروزی رسید و سبایوس راهی مادرید شد.

 

1413885

 

در رئال همه از پیوستن این جوان خوش‌تکنیک بسیار راضی بودند اما زین‌الدین زیدان که در مسائل فنی همیشه حرف آخر را می‌زند از این انتقال راضی نبود چرا که معتقد بود اضافه شدن یک مهره جدید به خط هافبک تیمش که بسیار خوب و منسجم کار می‌کرد کار اشتباهی خواهد بود.

 

بعد از خروج زیدان از رئال، سبایوس بهترین فرصت را پیدا کرده بود و گمان می‌برد آینده‌اش در این باشگاه تضمین شده است اما از بخت بود او از نیمه فصل گذشته زیدان بار دیگر به رئال بازگشت و همانطور که انتظار می‌رفت از زمان روی کار آمدن، سبایوس را تنها در سه بازی به میدان فرستاد.

 

حالا امسال با توجه به درخشش بی‌نظیر سبایوس در رقابتهای زیر 21سال اروپا با پیراهن اسپانیا در این شکی نیست که او لیاقت شرایط بهتری در باشگاهش را دارد و بنابراین شاید برای او بهتر باشد قید بازی در رئال را زده و به تیم دیگری ملحق شود که بتواند بیشتر بازی کند و در کوران مسابقات باشد. چرا که بعید به نظر می‌رسد درخشش سبایوس در رقابتهای اروپایی بتواند نظر زیدان را درباره او عوض کند.

 

دیدگاه‌ها