کد خبر : 1615869 | 15 خرداد 1398 ساعت 16:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد گرم و صمیمانه پرز و مورینیو در پاریس (عکس)

ژوزه مورینیو و رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز در پاریس و پس از سال ها تجدید دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شصت‌ونهمین کنگره فدارسیون جهانی فوتبال، امروز در شهر پاریس، پایتخت فرانسه با حضور نمایندگان 211 فدراسیون و اتحادیه عضو فیفا از شش کنفدراسیون مختلف برگزار شد و جانی اینفانتینو برای چهار سال دیگر بر پست ریاست فیفا ابقا شد.

در این کنگره شخصیت های فوتبالی مشهوری حضور داشتند. از مربیان و روسای باشگاه ها گرفته تا ستاره های سابق فوتبال.

 

اتفاقی که امروز توجه خبرنگاران را جلب کرد، برخورد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی مشهور و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید بود. مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 مربی رئال بود و همواره رابطه خوب و گرمی با پرز داشته است. امروز این دو در پاریس تجدید دیدار کرده، یکدیگر را در اغوش گرفتند و برای دقایقی نیز صحبت کردند.

پرز این روزها سخت مشغول فعالیت های نقل و انتقالاتی رئال است و مورینیو نیز که پس از اخراج از یونایتد بدون تیم است، به تفسیر و کارشناسی بازی ها برای شبکه بی این اسپورتس می پردازد.

 

 

1410893

 

 

در جلسه امروز فیفا، رئالی های دیگری نیز حضور داشتند که می توان به ایکر کاسیاس، میشل سالگادو، روبرتو کارلوس، فرناند هیه رو، کاکا، کریستین کارمبئو و نیز پدراک میاتوویچ اشاره کرد.

دیدار ایکر کاسیاس با ژوزه مورینیو و عکس مشترک رئالی ها با آقای خاص نیز جالب توجه است. همه از مشکلات گذشته بین کاسیاس و مورینیو باخبرند اما پس از حمله قلبی اخیر کاسیاس و پیگیری های مورینیو و پیام دلگرم کننده او برای ایکر، به نظر، رابطه این دو به شرایط عادی برگشته است.

 

 

1410905

دیدگاه‌ها