کد خبر : 1615301 | 12 خرداد 1398 ساعت 13:41 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار مضروب پرسپولیس؛

شرایطم خوب نیست؛ با تیغ به چشمم ضربه زدند

بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران میان سپاهان و پرسپولیس منجر به بروز حوادثی تلخ و ناراحت کننده از جمله آسیب دیدگی جدی چند هوادار حاضر در استادیوم شد.

شرایطم خوب نیست؛ با تیغ به چشمم ضربه زدند

به گزارش" ورزش سه" بازی سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی روی سکوها منجر به بروز اتفاقاتی تلخ شد که حاصلش مضروب و مصدومیت شدید چند هوادار بود. یکی از هواداران پرسپولیس که گفته می شد برای بازی های این تیم از کشور هلند به ایران می آید، در این بازی بشدت مضروب و از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدید شد. فرشید آقابالازاده که در حال حاضر در بیمارستان است درباره شرایط خودش گفت:« شرایطم زیاد خوب نیست. الان سی تی اسکن انجام دادم و دکترها می گویند احتمال عفونت چشم وجود دارد.»


او درباره بروز این حادثه هم گفت:« از ورزشگاه و در غربی که پرسپولیسی ها بودند بیرون آمدیم که به ما حمله کردند و خود من را با تیغ (کاتر)، کمربند و سنگ زدند. ما حتی لباس های پرسپولیسی که تنمان بود را درآوردیم اما آنجا هرکسی می آمد می زدند فرقی نمی کرد پرچم پرسپولیس داشت یا نداشت.» او که در بیمارستان فیض اصفهان بستری است درمورد شرایط چشمش گفت:«متاسفانه شرایط چشمم خوب نیست. باید چند روز در اصفهان بمانم چون گفتند در مورد چشم حرکت کردن خطرناک است.»


هوادار مصدوم پرسپولیس در پایان گفت:« آقای عرب و آقای خبیری از پرسپولیس با من در تماس بودند اما از سپاهانی ها هیچکسی در این مدت نه زنگ زده و نه به ملاقاتم آمده است.»

 

دیدگاه‌ها