کد خبر : 1614718 | 09 خرداد 1398 ساعت 11:52 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش و جامی که از سپاهان گرفت (عکس)

کی روش استنلی در بازی دیشب در حالی که می توانست یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان باشد برعکس عمل کرد و با رفتار عصبی که داشت زمینه ساز حذف تیمش شد و به راحتی یک جام از دست رفت!

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سپاهان یک بازیکن کمتر داشت با سوت پایان وقت قانونی کی روش استنلی به سمت سروش رفیعی حمله ور شد و یقه او را گرفت! و این قدر به دعوا ادامه داد که داور بازی نتوانست مصلحت اندیشی کند و بی خیال رفتار او شود. تنها چاره ای که برای محمد حسین زاهدیفرد در این صحنه باقی ماند اخراج سروش رفیعی و کی روش استنلی بود. تصمیمی که سپاهان را 9 نفره کرد و در ثانیه های پایانی وقت اضافه این قدر بازیکنان این تیم تحت فشار قرار گرفتند که به اشتباه دروازه خودی را باز کردند و مسبب حضور تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی شدند.  

 

سروش هر رفتاری از خود نشان داده بود ارزش این را نداشت که کی روش استنلی تیم سپاهان را 9 نفره کند و در نهایت موجب حذف تیمش شود. طبیعتا کی روش استنلی این رفتار را تکرار کند باز هم موقعیت های حساسی را از سپاهان خواهد گرفت. و البته این برای اولین بار نبود که استنلی دست به چنین رفتارهای غیر حرفه ای می زد و از زمین بازی اخراج می شد. او پیش از این هم در بازی خانگی با پرسپولیس از سوی داور بازی اخراج شده بود. قطعا اگر کی روش استنلی این توان و جدیت را در خط حمله تیم سپاهان بکار می گرفت حتی اگر موفق به گلزنی نمی شد دست کم سپاهان 9 نفره نمی شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده می شود و در این ضربات سپاهان هم به اندازه تیم پرسپولیس شانس پیروزی داشت. وقت آن رسیده که امیر قلعه نویی در خلوت به کی روش استنلی بگوید یقه گرفتن بازیکن حریف جز فوتبال نیست و تو دلار می گیری که برای سپاهان فوتبال بازی کنی نه دعوا!

 

دیدگاه‌ها