کد خبر : 1614498 | 08 خرداد 1398 ساعت 13:49 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: تا همین حالا هم میهمان نوازی کردیم؛

واکنش سپاهانی‌ها به سهم 50 درصدی از نقش جهان

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان می گوید اگر قرار باشد بخشی از ظرفیت ورزشگاه خالی بماند، این کاهش روی سهم هواداران هر دو تیم اعمال خواهد شد.

واکنش سپاهانی‌ها به سهم 50 درصدی از نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد، شورای تامین تاکید داشته که به خاطر مسائلی، ۳۰ درصد از ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها خواهد بود، ۵۰ درصد به سپاهانی ها می‌رسد و ۲۰ درصد نیز خالی می‌ماند.


این حرف های محسن خلیلی واکنش سرپرست تیم فوتبال سپاهان رضا فتاحی را به همراه داشته است.


سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با این موضوع تاکید داشت و بیان کرد:« اگر باشگاه سپاهان تا همین حالا هم با انجام بازی در شرایط 30/70 موافقت کرده، به خاطر درخواست اعضای محترم شورای تامین است و اینکه خدایی ناکرده هواداری دچار آسیب نشود.»


فتاحی حرف هایش را ادامه داد و افزود: « آقای خلیلی گفته اند که 20 درصد ورزشگاه قرار است خالی بماند و به همین دلیل سهم هواداران سپاهان می شود 50 درصد. در پاسخ به ایشان باید بگویم که اگر قرار باشد قسمتی از ورزشگاه خالی بماند، این کاهش از سهم هر دو تیم کم خواهد شد. البته که همین مقدار هم نباید اختصاص داده می شد ولی ما به خاطر میهمان نوازی و برخی مسائل دیگر با این موضوع موافقت کردیم و اگر یکبار دیگر مسئولان پرسپولیس مصاحبه تنش زا داشته باشند، بیشتر از ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار تماشاگرانشان نخواهیم گذاشت.»

دیدگاه‌ها