کد خبر : 1617168 | 22 خرداد 1398 ساعت 10:19 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پول‌سازی پژمان حتی بالاتر از دستمزد برانکو

فوتبالیستی که گیشه های سینما را به آتش کشید

پژمان جمشیدی این‌روزها با دو فیلم توانسته است به فروش مجموع 19 میلیاردتومان دست پیدا کند اتفاقی که کمتر بازیگری توانسته است در این سال ها آن را تجربه کند.

فوتبالیستی که گیشه های سینما را به آتش کشید

به گزارش" ورزش سه"بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران حالا تبدیل به یکی از بازیگران پرفروش سینمای ایران شده است. پژمان جمشیدی از زمانی که به عنوان بازیگر در صفحه تلویزیون ظاهر شد تا امروز و در مدت شش سال توانسته است جایگاه محکمی برای خودش در سینما و تلویزیون ایران به وجود بیاورد. با وجود بازیگران مطرح و پرطرفدار مثل رضا عطاران، مهران مدیری، جوادعزتی و... جمشیدی نیز یکی از بازیگرانی است که حضورش درفیلم های کمدی به معنای فروش آن فیلم است.


شش فیلم پرفروش


در حال حاضر جمشیدی دو فیلم کمدی را روی پرده سینماها دارد که هردو درمیان فیلم های پرفروش سال قرار دارند. تگزاس2 که جایگزین فیلم "رحمان 1400" شده تا الان به فروشی بیش از 15.5 میلیارد تومان فروش داشته است. فیلم دوم جمشیدی "ماهمه باهم هستیم" به کارگردانی کمال تبریزی است که به فروشی بالاتر از 2.5 میلیارد تومان رسیده است و این یعنی فروشی نزدیک به 18 میلیارد و هفتصد میلیون تومان که رقمی بسیار خوبی در گیشه به حساب می آید.  

 

1412298


اما فقط در این فصل سینمایی نیست که او روی پرده می تواند تماشاگران را به سینما بکشاند. در سال گذشته نیز دو فیلم "تگزاس" و "لونه زنبور" با بازی او در میان پرفروش ترین فیلم های سال قرار گرفتند. تگزاس 14.4 میلیارد و لونه زنبور 9 میلیاردتومان روی پرده فروش داشتند و دو فیلم با بازی جمشیدی به فروشی بالغ بر 23.5 میلیارد تومان رسید


در سال 96 هم جمشیدی فیلم هایی در اکران داشت که در میان پرفروش ترین فیلم های سال قرار گرفتند. فیلم 50 کیلو آلبالو با بازی او بیش از 13.5 میلیارد و "خوب، بد، جلف" اولین ساخته پیمان قاسم خانی به فروشی نزدیک به 16.5 میلیارد تومان دست پیدا کرد تا او با دو فیلم به مجموع 30 میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

 

1412299


حالا اما مجموع فروش 6 فیلم پرفروشی که پژمان جمشیدی در مدت سه فصل اکران سال های 96، 97 و 98 داشته است به مبلغی نزدیک به 72 میلیارد تومان رسیده است و می تواند او را تبدیل به یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران کند. به این میزان می توان فروش 5 میلیاردی فیلم "آتش بس2" و دیگر فیلم های او را هم اضافه کرد که این عدد را به نزدیک 80 میلیارد تومان می رساند. جمشیدی از سال 92 به طور حرفه ای و با سریال پژمان پا به عرصه بازیگری گذاشت. البته او اولین بار در سال 89 و در سریال ساختمان پزشکان به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت. با این وجود او با سریال پژمان رسما از فوتبال به دنیای بازیگری کوچ کرد و در 6 سال در 10 فیلم سینمایی و 4 سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده و از آن زمان همواره یکی از نقش های اصلی فیلم هایی بوده که در آن ها حضور داشته است.


بازیگر یا بازیکن


خیلی ها معتقدند که پژمان جمشیدی بازیگر به مراتب موفق تری نسبت به یک بازیکن فوتبال است اما این نظر هم وجود دارد که پژمان در فوتبال توانایی های بیشتری داشت اما در سینما بیشتر دیده شد. جمشیدی یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران در زمان خودش بود و در تیم های سایپا، پرسپولیس، تیم امید و تیم ملی ایران توانست بازی های خوبی انجام بدهد. اما آنچه او را به یکی از مردان پرطرفدار و معروف اینروزهای جامعه بدل کرد حضورش در عرصه های سینما و تلویزیون بود به طوری که اینروزها نام او در کنار بازیگران مطرح سینمای ایران مثل رضا عطاران، شهاب حسینی، مهران مدیری، نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار به عنوان پولسازترین بازیگران قرار دارد.

 

1412297

دیدگاه‌ها