کد خبر : 1616560 | 19 خرداد 1398 ساعت 12:07 | 678 بازدید | 0 دیدگاه

معرفی مربی امید؛ باز هم تاخیر

تصور می شد مهدی تاج، سرمربی تیم امید را امروز در کنفرانس خبری اعلام کند اما او برای انجام این کار از اصحاب رسانه خواست یکی دو روز دیگر صبر کنند.

معرفی مربی امید؛ باز هم تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، گزینه مد نظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید فرهاد مجیدی است که مذاکرات دراین باره ادامه دارد. گویی فرهاد منتظر است ابتدا تکلیف باشگاه استقلال روشن شود تا بعد در مورد همکاری با تیم امید تصمیم بگیرد. اگر به هر دلیلی حضور آندره آ استراماچونی در تیم استقلال منتفی شود فرهاد مجیدی شانس دارد که سرمربی استقلال شود و در این صورت طبیعی است قید تیم امید را بزند. اما در صورت حضور آندره در استقلال فرهاد مجیدی ترجیح خواهد داد کار خود را در تیم امید دنبال کند.

 

انتخاب جانشین کرانچار کمی طولانی شده و همین باعث از دست دادن زمان شده است. پیش از این قرار بود تیم امید از ابتدای خرداد ماه تمرینات آماده سازی خود را آغاز کند اما اکنون خرداد ماه رو به پایان است اما هنوز مربی تیم امید معرفی نشده است.

 

گفته می شود با حضور فرهاد در تیم امید رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده هم در کادر فنی باقی می مانند اما یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه می شود. حمید استیلی در حاشیه بازی ایران – روسیه در استادیوم آزادی مذاکرات جدی با فرهاد مجیدی برای هدایت تیم امید داشت و همان طور که مهدی تاج اشاره کرده مذاکرات اولیه موفقیت آمیز بوده است اما ظاهرا فرهاد برای حضور در تیم امید یکی دو روز دیگر مهلت خواسته است.

دیدگاه‌ها