کد خبر : 1582792 | 20 دی 1397 ساعت 19:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دی مانیا

مورینیو: علاقه ای به مربیگری در پرتغال ندارم

ژوزه مورینیو اخبار بازگشتش به بنفیکا را رد کرد و همچنان منتظر رسیدن یک پیشنهاد بزرگ است.

مورینیو: علاقه ای به مربیگری در پرتغال ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش بود که مورینیو از مربیگری منچستریونایتد برکنار شد و جای خود را به سولسشر داد. آقای خاص از همان زمان گزینه مربیگری چند تیم اروپایی از جمله رئال مادرید است و اخیرا شایعاتی در مورد بازگشتش به بنفیکا شنیده می شود.

در رسانه های پرتغالی این ادعا مطرح شده است که سران بنفیکا بدون توجه به پاسخ منفی اولیه مورینیو قصد دارند جلسه ای مجدد با وی برگزار کنند اما به نظر مورینیو همچنان قصد استراحت دارد و منتظر است تا از یک تیم بزرگتر، پیشنهادی به دستش برسد. اخیرا سان خبر از تماس های اولیه پرز، رئیس رئال با مورینیو داده است.

 

 

1369873

 

 

سرمربی پرتغالی در مصاحبه با کوریره دی مانیا در مورد اخبار بازگشتش به بنفیکا گفت:« دوست ندارم سوژه خبری به دست رسانه ها بدهم اما واقعیت این است که علاقه ای برای کار کردن در فوتبال پرتغال ندارم. بهترین راه برای حفظ احترام باشگاه بزرگی مثل بنفیکا و رئیس بزرگش این است که بگویم قصد بازگشت ندارم. در حال حاضر قصد دارم در آرامش تصمیم گیری کنم و به آنالیز  همه آنچه که در چند سال اخیر تجربه کرده ام بپردازم. می خواهم بیشتر فکر کنم تا برای چالش بعدی آماده باشم.»

 

مورینیو در مورد احتمال بازگشت به یکی از تیم های سابقش گفت:« این همیشه اتفاق جالبی خواهد بود ولی ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم.»

 

دیدگاه‌ها