کد خبر : 1625641 | 01 مرداد 1398 ساعت 11:05 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: نبیل فکیر به رئال بتیس پیوست

نبیل فکیر، بازی‌ساز فرانسوی لیون که سال گذشته تا یک قدمی انتقال به لیورپول پیش رفته بود رسماً به باشگاه رئال بتیس پیوست.

رسمی: نبیل فکیر به رئال بتیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی رئال بتیس رسماً اعلام کرد نبیل فکیر، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه لیون را به خدمت گرفته است. فکیر که سال گذشته تا یک قدمی انتقال به لیورپول پیش رفت ولی سرانجام از آنفیلد سر در نیاورد با قراردادی چهارساله به رئال بتیس پیوسته و گفته می‌شود ارزش قرارداد او 20 میلیون یورو بوده است.

 

1421219

 

به گزارش روزنامه‌های اسپانیایی 10 میلیون دلار هم به صورت پاداش به فکیر پرداخت خواهد شد و در صورتیکه بتیس او را به باشگاهی دیگر بفروشد، لیون از آن قرارداد 20درصد پورسانت دریافت خواهد کرد.

 

فکیر که از فصل 2014-2015 با درخشش در پیراهن لیون مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته فصل گذشته برای باشگاه فرانسوی 18 گل به ثمر رسانده است. فکیر در فصل گذشته در رقابتهای لیگ اروپا هم برای لیون خوش درخشیده و سه گل و یک پاس گل نتیجه تلاشهای او در این رقابتها بوده است.

 

درخشش فکیر در لیون باعث شد او به تیم ملی فرانسه دعوت شده و به همراه شاگردان دیدیه دشان به جام جهانی روسیه اعزام شود. فکیر در روسیه شش بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا در کسب دومین قهرمانی فرانسه در تاریخ جام جهانی نقش داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها